Re: ziekelijke legertaart en oeoeoe ...
Mooie taarten!! Heel gaaf dat prikkeldraad, goed verzonnen...
En de jungle taart vind ik ook leuk!!
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ziekelijke legertaart en oeoeoe ...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie taarten!! Heel gaaf dat prikkeldraad, goed verzonnen...
En de jungle taart vind ik ook leuk!!
ik vind ze ook geweldig, mooie kleuren.
en veel beterschap hoor.
Vind ze suoer, ben helemaal weg van je boompjes, hardstikke leuk!
Beterschap!
Ik vind ze onwijs gaaf! De legertaart is hartstikke stoe en de apentaart is onwijs leuk bedacht! Leuk ook hoe je die namen hebt gedaan!
Mag ik weten hoe je de bomen op de apentaart hebt gemaakt? Van massief fondant? Of hol, maar hoe dan? Ik moet namelijk ook een boon maken voor volgende week en die van jou zijn top!
Beterschap nog even en
groetjes, Jos
Bedankt dames voor die lieve woordjes ...voel me zo al weer een beetje beter. Mn dochtertje had het ook goed te pakken en zij ligt constant naast me te blaffen als een hondje ...zielig.
Het verhaal van die platte taart was: ik verkoop mn taarten van XS tot XL. Deze bestelling was er van twee in de maten S maar ze wilde die zo groot mogelijk (dus ook zo plat mogelijk) met het gedacht dat ze dan meer had ..dus grotere stukken kon serveren.
En de bomen Jos
ze zijn allebei echt tof maar je jungle taart is echt super gaaf! helemaal top 
super hoor 
Die aapjes zijn zoooo leuk!! Wat een schatjes 
De soldaatjes zijn ook tof, ik vind je camouflage ondergrond erg goed gelukt!
Het ziet er wel een beetje vreemd uit zo'n hele platte taart, maar daar kun jij verder ook niets aan doen natuurlijk
Fijn dat je je weer wat beter voelt, ik hoop dat jullie snel opknappen.
Nou je ziet niet aan de taarten dta je ziek was hoor!
Veel beterschap nog
Hele stoere legertaart...en die aapjes zijn om te lachen zooooooo leuk 
Beterschap gewenst h
Twee hele mooie taarten!!!Gaaf met die letters in prikkeldraad en slangen!!!!!!!!!
super leuk allebei. 
Beterschap! Hopelijk knap je snel weer op!
Ik vind beide taarten hartstikke goed! Vooral de namen in prikkeldraad en slang! Wat jammer dat de klant ze zonder te kijken ophaalde....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ziekelijke legertaart en oeoeoe ...