1

Onderwerp: ziekelijke legertaart en oeoeoe ...

Had voor zondag 2 taarten opstaan (een legertaart voor een vormsel en een jungle -apentaart) maar was doodziek...grrrr. Hoe doen jullie dat ??? Leuke hobby dan hoor als je erboven ligt te zweten ...wilde veel liever in mn bed kruipen en heb dan ook maar het miniemum in tijd erin gestoken. Had gelukkig wel al wat voorbereidend werk gedaan maar vond het resultaat toch teleurstellend. Er viel dan ook heel veel tegen ...natuurlijk. De taarten moesten ook zo plat mogelijk worden van de besteller en de apentaart moest van ganache. Zal de resultaten toch maar laten zien en dan kruip ik weer mn zetelke in om nog verder uit te zieken want ben er nog steeds niet vanaf. O ja ...ik weet ook niet wat ze ervan vonden want ze zijn in geslotendoos rechtstreeks de autokoffer ingegaan.Maak me vooal zorgen om de legertaart (was trouwens gevuld met ferrero rocher, den andere met chocomousse) of ie wel stoer genoeg was
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNZIEDDY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UDD8LIEY.jpg

2

Re: ziekelijke legertaart en oeoeoe ...

Ik vind ze zo heel erg goed bedacht!!!!
Hoe kom je erop..al die details...!!!
Vooral dat prikkeldraad en die slangen voor de naam!!!

Beterschap, en ik weet zeker dat de taart stoer genoeg was!!!

3

Nou als deze niet stoer genoeg is, weet ik het ook niet meer. Wat is dan wel stoer. Ik vind dat je het geweldig gedaan heb, en dat terwijl je ziek ben.

Het zijn twee super taarten en nu uitzieken ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Jeetje wat vervelend dat je zo ziek bent joh! Ondanks dat zie je het echt niet af aan je taarten hoor. Vind ze juist superstrak en netjes afgewerkt.
Vooral je legertaart vind ik erg leuK!

5

Wat een toffe taarten!! Vooral je legertaart is heel erg leuk (helemaal geweldig die prikkeldraadletters).

Beterschap!

6

Nou aan je taarten niet te zien dat je ziek was, vind het twee mooie exemplaren. Wel raar dat ze ze zo plat mogelijk wilde !?!?!

De naam in prikkeldraad vind ik echt TOPPIE!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

ik vind ze supergaaf, allebei! :-)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

NIet aan twijfelen, hoor! HIj is superstoer!!!

9

Ze zijn allebei stoer hoor!
Ga maar lekker uitzieken meid!

Groetjes Tweety!

10

Niet meer twijfelen hoor, want ze zijn beide superstoer en heel erg gaaf gemaakt!!

Beterschap!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Oooo, allereerst natuurlijk: BETERSCHAP MEIS !!!!

En dan natuuurlijk nog even reageren op je prachtige taarten... nou, als die niet stoer zijn, dan weet ik het ook niet meer hoor!

Ze zijn gaaf, stoer en ook nog cool.... GEWELDIG de namen in prikkeldraad en slang... schitterende details...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

komaan!!! teleurstellend??? je legertaart is super!!! heel knap gevonden, die details , naam is pinnekesdraad, super gewoon!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

13

Beterschap!!
Enne...je taarten hebben er niet onder geleden hoor! (jij eerder onder de taarten!)

Je hart fluitsert, luister goed!

14

teleurstellend? nee joh niet over in zitten. Waarom wilde ze zo plat mogelijk?

15

Ze zijn hartstikke stoer! Niet over inzitten hoor!
Het prikkeldraad is geweldig!

Beterschap!

Groetjes,
Annelies

16

Zo.... wat een prachtige taarten en dat terwijl je helemaal niet lekker was! :thumb:
De legertaart is erg orgineel (ik zie Xavier Waterslagers liggen op maneuvers ;)) De naam met prikkeldraad is super!!!! en ook je aapjes zijn gewelidg goed gelukt!!

17

beterschap! Maar ik vind ze erg mooi!

kei stoer hoor!!
super taartjes erg origineel en leuk!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

19

Ziek en dan nog van die mooie taarten maken, petje af hoor! Zo plat mogelijk, dat is ook een bijzondere wens. En ik ben helemaal weg van je prikkeldraadletters :Y

Beterschap!

Groetjes, Sylvia

20

Beterschap en ze zien er fantastisch uit!! Echt super bedacht. Wel gek dat mensen ze zo plat willen hebben.. nog niet mee gemaakt..

21

Ze zijn superstoer !!!!!!!! Maar ik vraag me af waarom ze zo laag mogelijk moesten worden. Ik doe altijd mijn uiterste best om m'n taarten zo hoog mogelijk te krijgen :S

En beterschap nog even !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

22

Hele mooie taarten en je bent ziek,knap dat je zoiets dan nog voor elkaar kunt krijgen,top hoor,alles is heel leuk in details gedaan,super.
Voor jou nu,rust lekker uit in je bedeje en beterschap,hoop dat je snel weer op de been bent.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

23

Als ik niet ziek ben lukt me dit niet eens! :D Ik vind ze geweldig :Y! Wel vreemd inderdaad dat ze zo plat mogelijk moesten en nogal onaardig dat ze ze niet eens bekeken hebben voor ze in de kofferbak verdwenen (tenminste dat vind ik).
Maar ik zou me geen zorgen maken hoor, de legertaart is echt wel stoer! Vooral de naam van prikkeldraad vind ik super gevonden :Y. Je apen zijn ook heel mooi en de slangnaam is ook prachtig. Meer superlatieven heb ik niet in de aanbieding ;):lol:. Beterschap!!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

24

Dat heb je toch mooi voor elkaar gekregen, terwijl je helemaal niet lekker was c.q. bent. Het zijn prachtige taarten geworden! Inderdaad een vreemde wens om de taart zo laag mogelijk te houden, maar ok, klant is koning (tot bepaalde hoogte dan) en die namen op deze manier vind ik echt geweldig !!!!!!

Groet, Jolanda

Stoere taarten.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline