1

Onderwerp: Mijn weekend+maandag!

Een druk weekend achter de rug! Eigenlijk vooral taarten gemaakt :D Helemaal niets verkeerds aan vind ik!

Allereerst 8 kleine bolletjes (de 8e paste niet meer op mijn nieuwe schaal..) voor nog wat bezoek voor mijn mamma's verjaardag. We hadden hen toen afgebeld, aangezien mijn mamma de hele dag ziek op bed lag. Ik was in eerste instantie niet tevreden, maar als ik ze nu terug zie vind ik ze zo schattig!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GZJXYA3T.jpg

Toen op het laatste moment eigenlijk nog een bolletje voor een meisje uit mijn klas, wiens vriendje (eigenlijk) maandag zijn rijbewijs zou halen. Helaas was hij gezakt!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-D3RODM36.jpg

En dan nog 5 cakejes voor een ander meisje uit mijn klas, Kim. Haar moeder werd 43. Eigenlijk zouden het er 20 zijn, maar haar vader vond mij te ver weg wonen.. (kwartiertje rijden met de auto..) Maar zij vond het toch wel een leuk idee en vroeg of ik er dan toch nog 5 wilde maken. Nou vooruit dan ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7HYB6F68.jpg

Ik had zondagavond de cakejes gebakken, maar echt alle papieren vormpjes lieten los. Ik baalde enorm, kon ik maandag nog gaan bakken, terwijl ik pas om 4 uur klaar was op school en 's avonds ook nog wilde sporten en nog moest koken...
Ook deze keer lieten een aantal papiertjes los en hield ik er gelukkig nog ongeveer 5 wat betere over..

Als iemand tips heeft, ik hoor ze graag :Y

O, en ik moet ook even zeggen dat ik hier enorm veel moois langs zie komen, maar niet op alles kan reageren, dus de ene keer wel een berichtje van mij en de andere keer misschien niet! Maar het ziet er allemaal werkelijk fantastisch uit iedereen! :Y

2

Re: Mijn weekend+maandag!

Ziet er heel leuk uit. Vooral die eerste vind ik helemaal leuk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Zo zeg, lekker bezig geweest hoor, leuk zijn ze geworden !!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

4

ik vind ze heel leuk :)

5

Oef... dat heb je mooi gemaakt zeg!!!

Prachtige kleuren, leuk die bolletjes, mooie presentatie ook... schitterend!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Mooi zijn ze geworden! die vader had vast spijt dat hij niet even de moeite heeft genomen!

Andrea

7

Errug leuk en de kleur van die eerste set is echt heel mooi. Welke is dat?

Enne .... als ik zo brutaal mag zijn ..... in welk programma kun je je foto's zo leuk presenteren?

Gr. Jac

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

8

leuke bolletjes zeg, wat gebruik je voor die 9 cm bolletjes?

9

glashill schreef:

Errug leuk en de kleur van die eerste set is echt heel mooi. Welke is dat?

Enne .... als ik zo brutaal mag zijn ..... in welk programma kun je je foto's zo leuk presenteren?

Gr. Jac

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen! ;)
Ben ook erg benieuwd naar je fotoprogramma.

Groetjes, Marielle

10

Je eerste paarse bolletjes vind ik heel leuk,mooi met de vlinders,de hartenbol is ook mooi,jammer dat je moeder ziek was,maar het heerst wat mijn schoonouders zijn ook ziek en mijn schoonvader was ook ziek met zijn verjaardag.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

11

Oo wat heb je je mooie baksels op een mooie manier op de plaat gezet!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

sjonge wat zien die er leuk en vrolijk uit zeg

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

13

Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes :) Ik vind dat toch altijd weer leuk om te lezen.
Om even de vragen te beantwoorden
De paarse kleur -> is Regal Purple, zit in een flesje van Spectrum (gekocht in de taartwinkel in Den Bosch, heb net even op de webshop gekeken, maar kon hem hier helaas niet vinden)
De bolletjes van 9 cm -> met de mini ball pan van de webshop hier, krijg je echt lieve schattige bolletjes!
Het fotoprogramma -> Adobe Photoshop CS2 .. super als je er een beetje de weg weet. Ben er niet zo goed in als mijn zus, maar kan toch wel iets moois fabriceren ;)

Als er iemand nog meer wilt weten, ik hoor het wel :)

14

Diede

Wat maak je een mooie taartjes al!

mag ik vragen hou oud je bent. je hebt het over bakken voor een meisje uit jouw klas........

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

15

lekker zeg en geweldige kleuren.

greetings, Natas

16

koekenbakker schreef:

Diede

Wat maak je een mooie taartjes al!

mag ik vragen hou oud je bent. je hebt het over bakken voor een meisje uit jouw klas........

Groetjes, Mireille

Ik ben 17 jaar :)

17

Wat een leukerds...lieve kleurtjes... ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

Wat een leuke taartjes vooral die blauwe vind ik mooi!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

19

Super leuke taarten allemaal! Wat ben jij lekker druk bezig geweest!

Groetjes Tweety!