Onderwerp: Mijn weekend+maandag!
Een druk weekend achter de rug! Eigenlijk vooral taarten gemaakt
Helemaal niets verkeerds aan vind ik!
Allereerst 8 kleine bolletjes (de 8e paste niet meer op mijn nieuwe schaal..) voor nog wat bezoek voor mijn mamma's verjaardag. We hadden hen toen afgebeld, aangezien mijn mamma de hele dag ziek op bed lag. Ik was in eerste instantie niet tevreden, maar als ik ze nu terug zie vind ik ze zo schattig!
Toen op het laatste moment eigenlijk nog een bolletje voor een meisje uit mijn klas, wiens vriendje (eigenlijk) maandag zijn rijbewijs zou halen. Helaas was hij gezakt!
En dan nog 5 cakejes voor een ander meisje uit mijn klas, Kim. Haar moeder werd 43. Eigenlijk zouden het er 20 zijn, maar haar vader vond mij te ver weg wonen.. (kwartiertje rijden met de auto..) Maar zij vond het toch wel een leuk idee en vroeg of ik er dan toch nog 5 wilde maken. Nou vooruit dan 

Ik had zondagavond de cakejes gebakken, maar echt alle papieren vormpjes lieten los. Ik baalde enorm, kon ik maandag nog gaan bakken, terwijl ik pas om 4 uur klaar was op school en 's avonds ook nog wilde sporten en nog moest koken...
Ook deze keer lieten een aantal papiertjes los en hield ik er gelukkig nog ongeveer 5 wat betere over..
Als iemand tips heeft, ik hoor ze graag 
O, en ik moet ook even zeggen dat ik hier enorm veel moois langs zie komen, maar niet op alles kan reageren, dus de ene keer wel een berichtje van mij en de andere keer misschien niet! Maar het ziet er allemaal werkelijk fantastisch uit iedereen!