Onderwerp: Bruiloft proeverij cupcakes...
Ook ik heb een proeverijtje voor cupcakes gehad gisteravond.
Vanille en chococupcakes met vanille, kersen, aardbeien en chocolade botercreme.
Diverse soorten decoraties gemaakt maar wel met een roosje en in roze tinten.
Ze waren super entousiast en hebben uiteindelijk gekozen voor choco cc met aardbeien creme en de drie kleuren roosjes. En een taartje van 20 cm doorsnede erbij. De deal is helemaal rond, en ik heb nog wat cakejes met een restje aardbeien bc meegegeven.
Heb ik net een mailtje dat ze er toch maar vanaf zien
Omdat ze het anders vinden smaken dan een muffin (duh) en omdat ze hem te droog vinden (mijn schat heeft er toen ze weg waren nog drie achter elkaar op zitten eten en vond ze heerlijk). Ik ben er echt een beetje klaar mee.
Ze staan dus ook niet op de site vind dat ze dat niet verdienen. Maar wilde ze wel even met jullie delen Ze vroeg nog wel of ik onkosten had gemaakt en was wel bereid die te betalen. Dat valt me dan nog mee, heb ik me daarvoor uit staan sloven, en m'n zaterdagavond opgeofferd. En hij was (ze waren) zo leuk.....
Grrrr baal echt super ervan. Had leuk gestaan op mijn site (als buurman even een super foto ervan had geschoten voor het wegbrengen ) op een mooie standaard.