1

Onderwerp: Bruiloft proeverij cupcakes...

Ook ik heb een proeverijtje voor cupcakes gehad gisteravond.
Vanille en chococupcakes met vanille, kersen, aardbeien en chocolade botercreme.
Diverse soorten decoraties gemaakt maar wel met een roosje en in roze tinten.

Ze waren super entousiast en hebben uiteindelijk gekozen voor choco cc met aardbeien creme en de drie kleuren roosjes. En een taartje van 20 cm doorsnede erbij. De deal is helemaal rond, en ik heb nog wat cakejes met een restje aardbeien bc meegegeven.

Heb ik net een mailtje dat ze er toch maar vanaf zien :S :(
Omdat ze het anders vinden smaken dan een muffin (duh) en omdat ze hem te droog vinden (mijn schat heeft er toen ze weg waren nog drie achter elkaar op zitten eten en vond ze heerlijk). Ik ben er echt een beetje klaar mee.

Ze staan dus ook niet op de site vind dat ze dat niet verdienen. Maar wilde ze wel even met jullie delen :Y :Y Ze vroeg nog wel of ik onkosten had gemaakt en was wel bereid die te betalen. Dat valt me dan nog mee, heb ik me daarvoor uit staan sloven, en m'n zaterdagavond opgeofferd.  En hij was (ze waren) zo leuk.....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-33QNZKWF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IYHWCGDF.jpg

Grrrr baal echt super ervan. Had leuk gestaan op mijn site (als buurman even een super foto ervan had geschoten voor het wegbrengen ;) ) op een mooie standaard.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

2

Re: Bruiloft proeverij cupcakes...

H

3

Wat vreemd! Weet je zeker dat de mensen die mailden dezelfde waren als die proefden? ;) Ik vind je cakejes heel erg leuk! :thumb:

4

Gatver, laat ze lekker het heen en weer krijgen !!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

ik vind ze in elk geval erg leuk!

6

Ze zien er werkelijk fantastisch uit.. ze lijken me ook erg lekker. Dus ik snap er niets van! Verschrikkelijk gevoel lijkt me dat! Leef in ieder geval met je mee

7

Ik vind ze prachtig en had ze zelfs zonder proeven genomen.
Maar waarom zet je ze niet op je site? Die cakejes kunnen er toch niets aan doen, en dat rare stel zal nog beteuterd zitten kijken als ze zien wat ze zijn misgelopen, :9!

8

Dat ze niet mooi of lekker genoeg waren, daar geloof ik helemaal niks van! Misschien zijn ze wat geschrokken van de prijs en verzinnen ze nu een smoes....?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

Ze zien er top uit. Waarom mogen ze nu niet op je site?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Nou hier zou ik ook van balen. Het zijn prachtige cupcakes. Kan me niet voorstellen dat die droog zouden zijn.
Groetjes Natascha

11

tom poes schreef:

Misschien zijn ze wat geschrokken van de prijs en verzinnen ze nu een smoes....?

Die hadden we van te voren al vastgelegd, ik wilde ze zelfs weg gaan brengen naar Tilburg, wat ik normaal niet doe (dat is toch zo'n uur rijden). Een extra service erbij dus. Ik snap er niets van maar ja het is niet anders...

jolanda71 schreef:

Waarom mogen ze nu niet op je site?

Ik zet ze later wel op de site maar nu zet ik ze er nog niet op. Ik snap wel dat de cakejes er ook niets aan kunnen doen ;) maar die mensen verdienen het niet dat deze cakejes op mijn site verschijnen. Misschien gaat ze ze dan wel aan een ander showen enzo.
Ik weet het niet, wil ze er voorlopig nog even niet op hebben.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

12

Aw, jammer! Ze verdienen het echt om te pronken! Maar ik begrijp het wel hoor, ik zou hier ook een katterig gevoel van overhouden. Maar ze zijn superdesuperleuk!!!!!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

13

Laat je niet van de wijs brengen joh! Al moet ik toegeven dat het wel een raar verhaal is.
De cakejes zien er werkelijk prachtig uit. En de roosjes zijn echt mooi.

Corinne
Sugar & Flour

14 Laatst bewerkt door Do (13-04-2008 22:33)

Snap die mensen ook niet...wie doet nou zo iets???...eerst jou helemaal blij maken met een opdracht en vervolgens toch maar afzeggen omdat ze te droog zijn??? :nooo
Kan echt niet...hadden ze gelijk moeten zeggen...

Ik vind ze wel errug leuk...de roosjes zijn schattig...en wat klinkt dat jammie :P  :9

Snap dat het balen is, maar laat je door zulke mensen niet kisten h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

15

Tssssss..... rare lui heeft 'iemand daarboven' toch op de wereld gezet...

Zijn de cc's zoooo mooi... willen ze ze niet. Ik ga er niet eens over nadenken, ze zijn het niet waard!!!!

Ik blijf je top vinden... en al je prachtige creaties!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

16

Ik vind ze heerlijk klinken en er prachtig uitzien!
Maar wat een domper dat ze er toch nog vanaf zagen, alleen al om het feit dat alles blijkbaar al rond was. Dat vind ik aardig onbeschoft, om het zo maar te zeggen ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

17

Nouu wat een superschattige cakejes zeg, helemaal geweldig!! Wat jammer dat ze ervan af zien joh, echt flauw. Bij het proeven smaakten ze toch niet droog?? Wat zeuren ze dan :)

18

nou ja zeg het moet niet gekker worden!! te droog... tsss die verzinnen maar wat!

Maar ik ben het met de anderen eens ze verdienen absoluut een plekje op je site!! Ze zijn prachtig!

19

Daar kan ik zo boos over worden! :mad:
Eerst opdracht geven en vervolgens via mail (zo laf) afzeggen. Nou, ik zou ze mooi laten betalen, niet te weinig, hoor!!!

En de cakejes zijn juist weer zo schattig! :thumb:

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

20

vreselijk gewoon dit!!

21

Ze zijn erg schattig en vast heerlijk! Domme mensen die deze cc niet willen...

22

Echt raar volk die daar zo mee omgaat zeg. Dat ligt echt niet aan jou dat je dat raar vind in ieder geval!!

23

Ik vind het hele leuke cc en verdienen een plaatsje op je site,tja,van dat stel,zeg het dan meteen als je het toch niet wilt.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

24

Wat een vreemde mensen lopen er toch rond!
Eerst helemaal enthousiast en dan ineens toch maar afbellen!
Nou, ik zou ze zo op mijn bruiloft willen hoor! Ze zien er schitterend uit en ik weet zeker dat ze heerlijk smaken!

25

Nou ik vind ze prachtig en ik twijfel geen moment dat ze ook lekker zullen zijn!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!