Onderwerp: weet het even niet meer.
hallo allemaal
zit even in een diepe bakput.
zoals jullie mischien nog weten moet ikop 9 mei een gehele bruiloft organiseren.
van van lunch tot warm/koud buffet en borrelhapjes en vertrekbroodjes.
ook moet ik een trouwboeket maken en twee kleintjes voor de bruidsmeisjes,
corgasses voor 40 man en ook het bruidsgebak het wordt 1 taart met bruidspaar en 80 cupcakes in ja waarin. dit is dus het probleem heb eerst al een paar keer gewone cupecake geprobeert ,maar niet naar mijn zin te krijgen.
blijft of te klein of wordt te hoog. wordt te nat of te droog. heb biskwiedeeg geprobeerd of cakemix. nu heb ik vanavond de vormen veranderd naar hartjes maar helaas ook weer niet naar mijn zin, hetzelfde euvel als bij de andere cups.
en nu weet ik ff geen raad meer want ik wil ze graag deze week in de vriezer hebben staan, want we gaan over twee weken ruim een week op onze 25 jarige huwlijksreis. en als we terug komn moet ik gelijk 3 dagen werken en dan heb ik nog 2 dagen de tijd voor de rest van de bewerking voor de bruiloft. nu is mijn vraag weten jullie mischien op afstand wat ik verkeerd doeen heeft mischien iemand wat tips om het goed te doen.
ook wil ik iedereen even laten weten dat ik niet zoveel meer zit te schrijven op deze forum , maar ik probeer wel om de twee avonden alles terug te lezen en kijken. dus ik blijf wel een beetje op de hoogte van alles.
en o ja er worden hele mooie taarten en cups gemaakt door iedereen, ook de nieuwelingen van harte welkom en jullie taarten worden steed strakker.
heel veel dank voor in ieder geval een lezend oog( ipv een luisterend oor lol)
ben al een beetje opgelucht van het afschrijven en ja mischien heb ik toch te veel hooi op mijn vork genomen, maar ik kan niet meer terug na mijn belofte.
nogmaals bedankt
groetjes grobbelia