Onderwerp: Even tussendoor: 6 liefjes voor de visite
Ik vind ze echt op op te eten, en dat is ook precies wat ik morgen samen met de visite ga doen, hahaha!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Even tussendoor: 6 liefjes voor de visite
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind ze echt op op te eten, en dat is ook precies wat ik morgen samen met de visite ga doen, hahaha!
Ze zien er superschattig uit! Inderdaad echt om op te eten
Leuk hoor! Waar heb je het nou mee afgesmeerd?
Hai Babs, dat is de witte icing van Wilton (zo'n potje) Heel duur maar heel lekker (vind het naar witte chocolade smaken) en heel makkelijk. Even in de magnetron zacht laten worden en dan smeren maar!
wat een dotjes zeg, heel verleidelijk hoor
OHH lekker....:Y
Zien er erg mooi lief uit...
Groetjes Marlies.
Hai Babs, dat is de witte icing van Wilton (zo'n potje) Heel duur maar heel lekker (vind het naar witte chocolade smaken) en heel makkelijk. Even in de magnetron zacht laten worden en dan smeren maar!
Tja die ken ik dus niet he! Van de webshop?
Maar is dat dan Royal icing (dus wordt het hard zoals dat) Of is het toch anders. Aangezien het dus ook naar chocolade smaakt.
Oh jee moet ik toch weer iets gaan kopen
Ziet er lekker uit zeg.
2 Babs,
Nee, het wordt niet hard. Het is op basis van vet, shortening geloof ik. Ik heb het niet in de webshop gekocht, maar in een kookwinkel hier in de stad. Vandaar die witte chocolade-smaak... mjammie!!!
Volgens mij is het deze in de webshop: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=111
Ziet er echt lekker uit zeg!
Peetie schreef:Hai Babs, dat is de witte icing van Wilton (zo'n potje) Heel duur maar heel lekker (vind het naar witte chocolade smaken) en heel makkelijk. Even in de magnetron zacht laten worden en dan smeren maar!
Tja die ken ik dus niet he! Van de webshop?
Maar is dat dan Royal icing (dus wordt het hard zoals dat) Of is het toch anders. Aangezien het dus ook naar chocolade smaakt.
Oh jee moet ik toch weer iets gaan kopen
Je kan het ook van royal icing maken Erg lekker.Ik maar daar wel eens cupcakejes van. Heb je krokant laagje
En de cakejes van jouw zien er lekker uit. Waar heb je die icing mix gekocht van Wilton ??
Dat ziet er zeker uit om opte eten:9
Zien er heerlijk uit
Wat een liefjes inderdaad... Mag ik vragen waar je het bloem uitstekertje vandaan hebt?? Errug leuk!!!
Wat een liefjes inderdaad... Mag ik vragen waar je het bloem uitstekertje vandaan hebt?? Errug leuk!!!
Dat uitstekertje heb ik in Uruguay gekocht... Ik was op reis in Zuid Amerika en heeeel toevallig logeerden we in Montevideo tegenover een taarten-decoratie winkel... Tja, dan moet je natuurlijk naar binnen!
Mooie cakejes! Ze zien er erg schattig uit. Ben verliefd op je bord :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Even tussendoor: 6 liefjes voor de visite