1

Onderwerp: Even tussendoor: 6 liefjes voor de visite

Ik vind ze echt op op te eten, en dat is ook precies wat ik morgen samen met de visite ga doen, hahaha!

http://85.17.151.166/220300001-220350000/220302301-220302400/220302370_5_iXvd.jpeg

http://85.17.151.166/220300001-220350000/220302301-220302400/220302369_5_DGfN.jpeg

2

Re: Even tussendoor: 6 liefjes voor de visite

Ze zien er superschattig uit! Inderdaad echt om op te eten :9

3

Leuk hoor! Waar heb je het nou mee afgesmeerd?

4

Hai Babs, dat is de witte icing van Wilton (zo'n potje) Heel duur maar heel lekker (vind het naar witte chocolade smaken) en heel makkelijk. Even in de magnetron zacht laten worden en dan smeren maar!

5

wat een dotjes zeg, heel verleidelijk hoor

6

OHH lekker....:Y
Zien er erg mooi lief uit...

Groetjes Marlies.

7

Peetie schreef:

Hai Babs, dat is de witte icing van Wilton (zo'n potje) Heel duur maar heel lekker (vind het naar witte chocolade smaken) en heel makkelijk. Even in de magnetron zacht laten worden en dan smeren maar!

Tja die ken ik dus niet he! Van de webshop?
Maar is dat dan Royal icing (dus wordt het hard zoals dat) Of is het toch anders. Aangezien het dus ook naar chocolade smaakt.
Oh jee moet ik toch weer iets gaan kopen :P

8

Ziet er lekker uit zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9 Laatst bewerkt door Peetie (05-04-2008 17:43)

2 Babs,
Nee, het wordt niet hard. Het is op basis van vet, shortening geloof ik. Ik heb het niet in de webshop gekocht, maar in een kookwinkel hier in de stad. Vandaar die witte chocolade-smaak... mjammie!!!

Volgens mij is het deze in de webshop: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=111

10

Ziet er echt lekker uit zeg!

Groetjes Tweety!

11

Babs schreef:
Peetie schreef:

Tja die ken ik dus niet he! Van de webshop?
Maar is dat dan Royal icing (dus wordt het hard zoals dat) Of is het toch anders. Aangezien het dus ook naar chocolade smaakt.
Oh jee moet ik toch weer iets gaan kopen :P

Je kan het ook van royal icing maken ;) Erg lekker.Ik maar daar wel eens cupcakejes van. Heb je krokant laagje :9

En de cakejes van jouw zien er lekker uit. Waar heb je die icing mix gekocht van Wilton ??

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

12

Dat ziet er zeker uit om opte eten:9

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

13

Zien er heerlijk uit :P  :9

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

Wat een liefjes inderdaad... Mag ik vragen waar je het bloem uitstekertje vandaan hebt?? Errug leuk!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

15

marlies schreef:

Wat een liefjes inderdaad... Mag ik vragen waar je het bloem uitstekertje vandaan hebt?? Errug leuk!!!

Dat uitstekertje heb ik in Uruguay gekocht... Ik was op reis in Zuid Amerika en heeeel toevallig logeerden we in Montevideo tegenover een taarten-decoratie winkel... Tja, dan moet je natuurlijk naar binnen!

16

Mooie cakejes! Ze zien er erg schattig uit. Ben verliefd op je bord :-)

Gr, Juul