1 Laatst bewerkt door Peetie (05-04-2008 14:03)

Onderwerp: Eerste opdracht: gelukt! 2 taarten en 9 cupcakes

Afgelopen vrijdag m'n eerste bestelling afgeleverd, en het was een groot succes! Ik was er zelf niet 100% tevreden over. Omdat de opdrachtgeefster (ze werd 50 en wilde 2 x 25 op de taarten) niet van marsepein en fondant houdt, wilde ze beide taarten en de cupcakes met botercreme en icing afgesmeerd hebben. Wat lastig om dat mooi glad te krijgen zeg! Heb het uiteindelijk bij de witte icing (van Wilton) maar een beetje in de rondte aangebracht. Anyway, zoals ik al zei, ze was er super-blij mee. En dus ben ik best wel een beetje trots. De taarten zijn gevuld met 1: citroenkwark en lemoncurd en 2: chocolademousse en viervruchtenjam.

http://85.17.151.166/220300001-220350000/220302301-220302400/220302371_5_y9ZW.jpeg

Nu druk met het bakken en decoreren van 47 cupcakes voor een bestelling voor maandag.  En oh ja, tussendoor net ook nog 6 cupcakes gemaakt voor de visite van morgen... (zie cupcakeparade).

2

Re: Eerste opdracht: gelukt! 2 taarten en 9 cupcakes

Wat leuk! Ik wil ook 2 taarten van 25 als ik 50 wordt! :lol: Leuke kleurtjes ook! ;)

3

Leuke taartjes!!
Is dat ook met die chocolade webshop icing afgesmeerd, net als de cupcakes? :9

4

Hmmm dat ziet er lekker en goed uit hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Leuk idee!! Mijn zus wordt volgend jaar ook 50, maar ziet er zo absoluut niet uit! Ik ga m onthouden....

Je hart fluitsert, luister goed!

6

Ziet er wel heel erg leuk uit! En de 2x 25 is echt om te onthouden.

Groetjes Tweety!

7

Leuke taarten en toch lastig als er geen fondant of marsepein op mag!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl