Onderwerp: rotzooitje... Grrr...
Hoi,,
Ik heb ook weer een probleem hoor. Ik had zin om een cake te bakken, dus moest ik even een nieuwe vorm hebben Ik bij de blokker kijken of er misschien halve bolvormen waren, maar vond alleen een mixbowl die wel in de oven, magnetron etc. kan. Dus die heb ik maar meegenomen. Ik had kant en klare cakemix waar alleen nog boter en eieren in hoefden. Ik alles netjes mixen enzo, en in de vorm, k had ook nog een gewone ronde vorm gevuld, had 2 pakken. Na een uur ingeprikt in de ronde, die was gaar... Toen was ik zo stom om beide er uit te halen en omgekeerd koud te laten worden. De cake liet trouwens heel makkelijk los.. Ik voelen aan de bovenkant die toen de onderkant was,, leek wel alsof er een ondergronds meer zat. Prik ik er eens goed in, blijkt ie nog helemaal niet gaar te zijn... Ik heb hem nu weer in de oven staan, maar is dat wel zo'n goed idee? Of ligt het aan de bolvorm dat het gewoon niet gaar wordt?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Marianne
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and... having fun!