Hij ziet er inderdaad luchtiger uit. Beetje sponsachtig (al hoor ik mensen dat hier vaak in negatieve zin gebruiken, volgens hun is het kapsel dan mislukt). Misschien minder mooi dan dat zachte uiterlijk van de mix maar het gaat om de smaak. De buitenkant wordt mooi versierd, de binnenkant moet gewoon lekker en luchtig zijn. En dat is het kapsel zeker!
Ik gooi in een keer de bloem op het beslag (wat dan meteen naar onder zakt, goed de bodem meenemen met spatelen dus) en ga dan spatelen. Strijk vanaf de zijkanten naar het midden toe en blijf met m'n spatel goed tegen de kom aan zodat er onderin niets blijft zitten. Zo werk ik de hele kom rond tot ik geen stukken bloem meer op m'n spatel zie, enkel glad beslag.
En soms zie ik na het bakken wel eens een klein stipje wit. Geen plakaten hoor, dat zou niet goed zijn. Maar een klein klontje kan je nou eenmaal wel eens over 't hoofd zien. Maar denk je echt dat degene die het opeet dat ziet of proeft met alle andere dingen die nog op/in de taart zitten? Dacht het niet, heb er tenminste nog nooit iemand over gehoord en heb het zelf ook nog nooit geproefd (en ik ben wat dat betreft echt een zeikerd).
Je zal er best wat lucht uit spatelen. Maar het biscuit rijst nog steeds mooi en de kapsels kunnen met gemak 2 keer gevuld worden. Prima dus.
Hier nog een foto van het gebakken en gestorte kapsel. Op z'n kop dus.
Je ziet dat hij ook heel anders van kleur is. Een kapsel van mix is ook aan de zijkanten en onderkant bruin.
[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na