26

Re: Spannende bruidstaart af!

Wauw, hij is echt super geworden zeg!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het bruidspaard en de gasten hem vonden!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

27 Laatst bewerkt door Do (28-03-2008 21:06)

Ik dacht al wanneer zal die erop staan...........................NU DUS.............................

Eigenlijk val ik helemaal stil hier............................................................................

WAT EEN MEGA GAVE MOOIE PRACHTIGE TE GEKKE BRUIDSTAART :Y :Y :Y :Y :Y :Y

Meid...van hier uit diep respect...tjonge tjonge tjonge...Yvonne...ben helemaal trots op je...wat een opluchting dat hij klaar en afgeleverd is...en nu heerlijk nagenieten h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

28

PRACHTIG!! Hij was het wachten dubbel en dwars waard!! Heeeeeeeel moooiiiiii

Gr, Juul

29

Wauw wat een mega mooie taart...............zooooooooooooooo wat geweldig zeg gemaakt en wat een werk wat leuk al die engeltjes en die kleurencombinatie is echt prachtig.......daar waren ze vast heeeeeeeeeeeeeeeel blij mee! Ik zou het ook spannend vinden en dan zeker een topsy turvy hoe heb je die vervoerd????????????

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

30

*....................* *.................kloenk*
ik haal ff mijn kin van mijn knieen
Hij staat er, de hele dag al nieuwsgierig en de berichten gevolgd (tm dat ene paasbroodje :lol:)
Fabuleus super geweldig megamindy eh....mooi (standaard he dat mindy achter mega :D)
meid ik ben trots op je :thumb: you did it (better than the picture)

maar ben ook nog mega nieuwsgierig naar het vervoer, hoe heb je deze eifeltoren in hemelsnaam vervoerd, de reacties van het zeurende kasteel en het bruidspaar natuurlijk.

Alles goed???? nee 3 fout

31

geweldig, ik weet niet wat ik zie!!! echt een piece of art! Ik hoop dat ik ooit ook zoiets kan!

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

32

dit is waaauuuuww!! al dat gezweet en bang gevoel was zeker de moeite waard hoor! hopelijk heb je er ook 500 euro voor gekregen want dat is hij wel waard ;)

super meid!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

33 Laatst bewerkt door tom poes (28-03-2008 21:34)

@ vervoer: Bij man op schoot, heeft als een soort horizontaalhoudapparaat alles in bedwang gehouden, terwijl ik megatuttig chauffeerde... Hele ding, 5 hoog, dus vervoerd, ik had geen zin om in het kasteel nog aan de taart te moeten werken (heb ook geen hagelwit koksbuis :S ) Gevaarte wel ingepakt losjes in huishoudfolie, want het goot toen we weg moesten. Was gelukkig maar 10 minuutjes rijden... Vond het ook niet echt eng, 't was een megastabiel gevaarte :Y !
@ bruidspaar: niet gezien
@ gasten: niet gezien
@ personeel: De ober die 'm aanpakte was een hele aardige jongen die gelukkig helemaal over de situatie was ingelicht. Hij ging 'm ook zelf snijden, dus ik kon mijn verhaal over deuvels meteen aan hem kwijt (had geen tijd meer gehad voor een schriftelijke gebruiksaanwijzing). Hij snapte het helemaal en vond het heel erg leuk gedaan van me :Y ! (Had de helft nog niet gezien hoor door het folie, taart ging direct in de koeling, voelde gelukkig niet al te koud, mocht zelf de deur opendoen, ook niet volgens protocol volgens mij.... )Zou het wel top vinden als er nou morgen toch nog iemand van het kasteel belt om te zeggen dat het wel een fraaie amateurtaart was.... keep dreaming
@ buren, tevens collega van de bruid (via hen aan de opdracht gekomen): " ze gaat hem vast helemaal geweldig vinden!"

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

34

Ondanks de zenuwen, errrug goed gelukt!! Hij is echt mooi!!

Het glutenvrije kleintje is ook mooi, mooi geheel zo samen!

Wauw!!

35

............................................ondertussen klim ik weer op mijn stoel..was er echt van af gedonderd bij het zien van dit taartgeweld! SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR gaaf is ie geworden zeg!

36

Yvonne...wat stoer van je ;)

Dat de...."@ buren, tevens collega van de bruid (via hen aan de opdracht gekomen): " ze gaat hem vast helemaal geweldig vinden!""....zeggen moet toch wel een tevreden gevoel geven h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

ow wat is hij gaaf geworden zeg petje af knap staaltje werk heb je neer gezet heb er eigenlijk geen woorden voor vind hem adembenemend mooi ( of toch wel woorden voor hihihihi )

super taart het is dat ik al getrwouwd ben anders wilde ik ook zo'n taart

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

38

Ja wat kan ik nou nog zeggen ?
Alles is al gezegd en ik sluit me er helemaal bij aan !!!

Nou, nog even dan....Super,Geweldig,Gaaf !!! :Y

39

prachtige die engel detials, perfect gewoon. Zoiets zou ik nooit kunnen :o zal al gestopt bij een roosje bv maar zo alles bijelkaar prachtig!

40

Wauw, Mooie taart hoor ziet er helemaal top uit!

Tja, alles is hier al gezegd he, maar 'k ga het lekker toch nog een keertje herhalen.  En zal ik het misschien op z'n Antwerps doen?
Amai meid, wa een bangelijk, supergrave toert hedde gemaakt. (en nu effe de vertaling : meid, wat een mega gave prachtige taart heb je gemaakt)!!!!!

42

Oooooooooooohhhhhhhh Hij is echt briljant!!! Hier mag je heel, maar dan ook heel trots op zijn!!
Wat een prachtige details heb je erin verwerkt, zoals de roosjes bij de engeltjes. En ik vind het knap dat je dit in

43

Jeeeeeeeeeeeeeetje Yvonne......... hoe krijg je het voor elkaar??????? He-le-maal fantastisch.... zoooooo mooi :Y :Y :Y
Die kleuren zijn ook helemaal p

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

44

Waaauw daar istie!!! Super gedaan meid!! Keurig! Een topprestatie :thumb:

45

WAUW!!! Wat een superdeluxe geweldige taart!

Eat your heart out, blah-blah kasteel!

Van harte met deze topprestatie hoor!!

46

Yesss Yvonne you did it... echt wel. Wat een super mooie taart is het geworden.

TOP :thumb: en nu genieten van al deze berichten en ze ontvangen met een big smile.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

47

Prachtig! Alle reactie's daar sluit ik me helemaal bij aan!
Trots mag je wezen, trots zal je wezen, op deze schitterende prestatie en taart!!

48

wat een supertaart zeg, echt mega daar mag je zeker veel foto's op het net mee pronken zeg,

ben ook zeer benieuwd naar de reaktie;s

49

Ik vind hem ook echt super uitzien !!

50

O, Yvonne, wat is ie super, zo stijlvol!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl