Onderwerp: In smeren met jam
Kan ik miijn taart ook in smeren met jam in de plaats van met botercreme . Voordat ik het met MF bekleedt. moe45
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » In smeren met jam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan ik miijn taart ook in smeren met jam in de plaats van met botercreme . Voordat ik het met MF bekleedt. moe45
Oeps bij de verkeerde topic.:O:O:O:O
kan gebeuren...maar even op je vraag terug te komen...ja dat kan
Hihi, ik vond de titel al zo leuk in deze rubriek
Ik verplaats hem even voor je, je antwoord heb je al Het enige is wel dat het wat minder strak wordt, dus ms. je fondant wat dikker uitrollen?
en als je witte fondant gebruikt zou ik het ook wat dikker doen ivm verkleuring zeker bij kersenjam en eerst even zeven om de fruitstukjes eruit te halen verder lukt het prima
sorry, ik ben waarschijnlijk even de weg kwijt nu.
overal lees ik dat je dijkjes moet spuiten als je jam wilt gebruiken als vulling anders smelt je fondant. en nu zeggen jullie hier dat je gewoon de fontant over een met jam afgesmeerde biscuit kunt doen?
Bij natte of 'uitlopende' vullingen vulling kan je inderdaad beter een dijkje spuiten.
Voor jam hoeft dit niet
Je kan ook afsmeren met (witte) chocoladepasta. Het nadeel is dat het biscuit of chocoladepasta bij gebruik van lichte fondant of marsepein door kan schijnen.
aha, thanks
Dank je wel ik ga van de week meteen aan de slag. Ben benieuwd hoe het smaakt.:9
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » In smeren met jam