Onderwerp: champagne creme van botercreme
de champagne creme met de botercreme versie kan je die ook als onder de marsepein doen of gaat dat smelten??
bedoel dus om de taart mee in tesmeren
www.ambertaart.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » champagne creme van botercreme
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
de champagne creme met de botercreme versie kan je die ook als onder de marsepein doen of gaat dat smelten??
bedoel dus om de taart mee in tesmeren
Ik zou het zelf niet doen, maar ik smeer dan ook sowieso nooit af met botercr
De champagne creme heb ik gebruikt als vulling was trouwens erg lekker.Lekkere dikke laag als vulling lijkt mij lekkerder dan een dun laagje onder de marsepijn.
ja, dat was bij mij ook de bedoeling. als een lekkere dikke laag...normaal maak ik die van annelies.... maar...als het makkelijk kan...waarom moeilijk doen toch?? maar ik gebruik nl zelf wel de mix van de webshop om de taart mee in te smeren en dan marsepein er overheen... nooit problemen mee gehad... maar nu vraag ik me af..omdat het bijna het zelfde recept is enkel je vervangt water voor champagne of dat zeg maar kan..... dat dan de marsepein niet gaat smelten..anders moet ik appart botercreme maken om te smeren...
Ik weet dat niet ,of de alcohol in de champagne de marsepein laat smelten.Vraag het eens aan Annelies die champagnecreme is toch van haar?
ik gok het er maar niet op!!
Maar ik vind de uitgebreide recept wel...veeeeeeel lekkerder.... de champagne/botercreme..is....erg....boterig...logisch....maar dat ik niet verwacht..volgende keer maar het orgi recept gebruiken :>
Hoi Amber,
Wellicht te laat, maar het kan gewoon wel hoor. Het deel water is vervangen door champagne, er zit dus niet meer vocht in als normaal. En van alcohol smelt je taart niet hoor! Anders zou je ook niet kunnen schilderen met bijv. zilverpoeder met alcohol erdoor
Groetjes, Inge
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » champagne creme van botercreme