Onderwerp: De eerste.......en de laatste???
Ik kon het niet laten en hij moest echt af vandaag.....vandaar dat ie nu net midden in de nacht klaar is
Met een buik van 32 weken zwangerschap en vermoeide en opgezette voeten viel het niet mee....ik ben blij dat ik zit 
Het snijden en vullen van het kapsel viel me nog wel mee, het afsmeren met botercreme ging ook nog wel, maar dat bekleden....:/ Op zich lukte het aardig hoewel ik er niet zo aan had moeten trekken waardoor er aan de achterkant een scheurtje in de fondant ontstond. Gewoon iets overheen geplakt.... Ook bleef het bobbelig, ondanks de smoother. Die paaskipjes lukten ook niet echt, vooral niet toen ik het bakje net op het hoofdje van de ene zette....en hij dus een deuk opliep. Ook die oogjes plakten voor geen meter, vandaar dat ze nu van die uitpuilers hebben
. De decoratie erop maken viel ook niet mee. Dat zwart vond ik echt een verschrikking. Alles zat onder de zwart, het wit werd ook zwart. De zwarte fondant bleef te plakkerig en de witte en de gele werden natuurlijk hard omdat ik maar niet echt opschoot. Ik heb suikerwater als lijm gebruikt, maar die liep behoorlijk uit zodat je het langs de randjes ziet zitten. Later zag ik pas dat ik niet alle fondant van de circels op elkaar had moeten plakken, maar gewoon had moeten uitsteken en dan in elkaar moeten plakken. Ach ja....van voor gezien is ie wel aardig (absoluut niet van achteren kijken, ik had zelfs geen zin meer om daar circels op te plakken).
Voor een eerste taartje ben ik er toch wel een beetje trots op.
Bedankt voor het lezen van dit relaas.....maar ik heb even geen puf meer om ooit nog een taart te maken denk ik....hoewel.....;)
Van veraf en op de kleine plaatjes valt het ook best nog wel mee:

(de nacht zelf is vaak lastig