26

Re: Stoere Broek !!!

Wat grappig, 2 zo heel verschillende taarten!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

27 Laatst bewerkt door Koenie (14-03-2008 08:01)

lune schreef:

IK MIS DE BILSPLEET (zit zeker achter zijn tangetje)...

... (maar wat doet iemand uit Den Haag toch in Odijk :D tenzij het voor een freubeldagje is :lol:)

Heee... wie zegt dat ik alleen in Odijk m'n klantjes heb?
Ja Lune... dat had jij nou weer niet bedacht he! :D :D :D
En de bilspleet? Ik had het wel voorgesteld aan de dochter van deze 65 jarige die bij mij kwam bestellen... zij vond het helemaal te gek, en was er zeker van dat haar vader dat ook gaaf zou vinden... maar hij heeft ook een aantal kerkelijke familieleden die ook gewoon een stukje taart komen eten... waarvan zij denken dat ze dat niet op prijs zouden stellen! Dan moet je soms concessies doen he...

@ alle nieuwsgieren betreffende de tappits:
Soms heb je mazzel... soms heb je de goeie dikte en kneedbaarheid/droogte van het marsepein te pakken... en soms lukken alle lettertjes dan in een keer en heb je ze binnen drie kwartier allemaal te pakken!

@Toby: ik heb inderdaad m'n gereedschapskist geplunderd... :D ... keurig voor me neergelegd op het aanrecht... en dan aan de slag...

@Karentje: de kleur blauw is "Royal Blue" van Wilton. Ik ben ook behoorlijk "Royal" omgesprongen met de kleurstof hoor... en dan net niet helemaal gelijkmatig doorkneden... en op tijd stoppen als je denkt: "he, dat begint te lijken!" ;)

Dank jullie allemaal voor de superlieve reacties... :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

28

Naar dit "lekkere" kontje zou ik fluiten hoor!!!  ;)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

29

Ja hoor, weer een echte Koenie!! Die kluskont is werkelijk waar formidabel gemaakt!! En dan die cryptogram, m

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

30

He wijffie, wat een gave taaaaart! taarten natuurlijk he, maar die bips is te gek man.
Lekker kontje voor in het mondje ;)
Helemaal af!
Ja je cryptogrammen... dat vind ik respect hoor. Man, man, mna volgens mij zou ik geen tappits meer kunnen zien hoor!
Strakke taart!

31

Wauw, wat een gave taart zeg. Die broek en het gereedschap lijken net echt. Super knap gedaan!
De crypogramtaart is ook heel mooi geworden. Moet er niet aan denken wat een gepriegel dat moet zijn geweest met al die lettertjes. Chapeau!

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

32

whahaaa hij is gaaf zeg, superleuk!

En wat lijkt mij de cryptogramtaart een nachtmerrie zeg...pfff

Erg mooi en erg lekker!

33

leuk :) heel erg mooi gedaan :D

heel erg tof hoe je zijn hobbies allemaal verwerkt hebt :P :D

34

Die broek met gereedschap: helemaal geweldig !!!!!!! Hoe kom je er toch steeds weer op ! En het ziet er ook zo echt uit! Je zei zaterdag al, dat je gereedschap onder de stolp had liggen, maar nu kan ik het plaatsen. En dat cryptogram is ook top. Wat klinken ze (weer) lekker......

Groet, Jolanda

35

Soweeeeeeeeeeeeeeee Koenie wat ontzettend leuk zeg, die is onwijs mooi en origineel........knap gemaakt......!!!!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

36

Jeutje, Koenie, wat mooi! Die broek is niet van echt te onderscheiden en die puzzel; wat een werk allebei. Maar ja, voor dit resultaat is het niet erg om even bezig te zijn, je loopt met alle lof weg, natuurlijk :-)

Groetjes, Moon

37

Die broek is gaaaaaafffff! super origineel. Cryptogramtaart ook hardstikke leuk.
Maar die broek....... echt helemaal fantastisch.

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

38

ze zijn alle 2 leuk maar die broek vind ik echt gaaf!

39

Supergaaf zeg!! :thumb: Die broek en die gereedschappen, je zou ze bijna gebruiken bij het klussen, net echt! En je cryptogram....geweldig, hoe verzin je het en wat een gepuzzel lijkt me dat vooraf, zeker omdat je alles kloppend wilt hebben.
geweldig gaaf

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

40

Errug gaaf zeg die cryptogram taart wat een werk Koenie!! Supergedaan meid!! :Y :Y En je broek met gereedschap, nou heb ook Julio even laten kijken en die zat vol bewondering te knikken voor je gereedschappen (en hij is errug kritisch hoor ;) ook bij mij :-D), werkelijk errug mooi gemaakt!! Maar dat vind ik van al je laatste taarten, was ook helemaal weg van je jungle-book!! (had toen effies geen puf om te reageren...)
Koenie meid, je gaat als een speer!! :thumb:

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

41

Ooo wauw, die zijn gaaf, maar die broek springt er uit! Geweldig gedaan, joh!

42

WAUUUUUUUUUUW Koenie!!! Die gereeschappjes  super mooi geworden :Y De reste van de taarten ook natuurlijk :D
En klinkt lekkerrrrr :P

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

43

wat knap!! die tools lijken superecht. toptaart!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

44

Wauw Koenie wat ziet het gereedschap er echt uit!!! Helemaal top!

45

Die broek: Enorm leuk en goed gedaan! Lijkt allemaal net echt. En ik vind hem ook net zo stoer! Effe een tikkie op die bouwvakkersbillen geven :)

Ik begrijp dat die letters een crime moeten zijn. Ik krijg gelijk visioenen van scrabble taarten. Leuk verhaal in de crypto.

46

Allebei helemaal leuk!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

Wat een leuke taart die spijkerbroek!!Hoe kom je der op!!??
Die cryptogrammen puzzeltaart is ook gaaf hoor,wat een werk moet dat zijn geweest al die kleine rotlettertjes!!!!

48 Laatst bewerkt door corina (14-03-2008 20:39)

Ohhhhhh Koenie wat een gave bouwvakkers broek heb je gemaakt. Helemaal toppie :thumb:
en die puzzel wat een werk, het geluk met die tappits heb ik nog niet gehad :(

49

WOw, koenie!!!

Je laat me weer versteld staan!!! Kan ik bij jou nu ook een workshop, tappit volgen;-)

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

50

Koenie, wat heb je nou weer voor lekker kondje gemaakt,zeker veel gekeken naar die lekkere leraar he? wat is ie gaaf man, het is net echt gereedschap TOPPIE en je andere taart is ook helemaal geweldig

Veel taart plezier