Re: Stoere Broek !!!
Wat grappig, 2 zo heel verschillende taarten!
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stoere Broek !!!
Wat grappig, 2 zo heel verschillende taarten!
IK MIS DE BILSPLEET (zit zeker achter zijn tangetje)...
... (maar wat doet iemand uit Den Haag toch in Odijk
tenzij het voor een freubeldagje is
)
Heee... wie zegt dat ik alleen in Odijk m'n klantjes heb?
Ja Lune... dat had jij nou weer niet bedacht he!

En de bilspleet? Ik had het wel voorgesteld aan de dochter van deze 65 jarige die bij mij kwam bestellen... zij vond het helemaal te gek, en was er zeker van dat haar vader dat ook gaaf zou vinden... maar hij heeft ook een aantal kerkelijke familieleden die ook gewoon een stukje taart komen eten... waarvan zij denken dat ze dat niet op prijs zouden stellen! Dan moet je soms concessies doen he...
@ alle nieuwsgieren betreffende de tappits:
Soms heb je mazzel... soms heb je de goeie dikte en kneedbaarheid/droogte van het marsepein te pakken... en soms lukken alle lettertjes dan in een keer en heb je ze binnen drie kwartier allemaal te pakken!
@Toby: ik heb inderdaad m'n gereedschapskist geplunderd...
... keurig voor me neergelegd op het aanrecht... en dan aan de slag...
@Karentje: de kleur blauw is "Royal Blue" van Wilton. Ik ben ook behoorlijk "Royal" omgesprongen met de kleurstof hoor... en dan net niet helemaal gelijkmatig doorkneden... en op tijd stoppen als je denkt: "he, dat begint te lijken!" 
Dank jullie allemaal voor de superlieve reacties... 
Naar dit "lekkere" kontje zou ik fluiten hoor!!! 
Ja hoor, weer een echte Koenie!! Die kluskont is werkelijk waar formidabel gemaakt!! En dan die cryptogram, m
He wijffie, wat een gave taaaaart! taarten natuurlijk he, maar die bips is te gek man.
Lekker kontje voor in het mondje 
Helemaal af!
Ja je cryptogrammen... dat vind ik respect hoor. Man, man, mna volgens mij zou ik geen tappits meer kunnen zien hoor!
Strakke taart!
Wauw, wat een gave taart zeg. Die broek en het gereedschap lijken net echt. Super knap gedaan!
De crypogramtaart is ook heel mooi geworden. Moet er niet aan denken wat een gepriegel dat moet zijn geweest met al die lettertjes. Chapeau!
whahaaa hij is gaaf zeg, superleuk!
En wat lijkt mij de cryptogramtaart een nachtmerrie zeg...pfff
Erg mooi en erg lekker!
leuk
heel erg mooi gedaan 
heel erg tof hoe je zijn hobbies allemaal verwerkt hebt

Die broek met gereedschap: helemaal geweldig !!!!!!! Hoe kom je er toch steeds weer op ! En het ziet er ook zo echt uit! Je zei zaterdag al, dat je gereedschap onder de stolp had liggen, maar nu kan ik het plaatsen. En dat cryptogram is ook top. Wat klinken ze (weer) lekker......
Soweeeeeeeeeeeeeeee Koenie wat ontzettend leuk zeg, die is onwijs mooi en origineel........knap gemaakt......!!!!!!!!!!!
Jeutje, Koenie, wat mooi! Die broek is niet van echt te onderscheiden en die puzzel; wat een werk allebei. Maar ja, voor dit resultaat is het niet erg om even bezig te zijn, je loopt met alle lof weg, natuurlijk :-)
Die broek is gaaaaaafffff! super origineel. Cryptogramtaart ook hardstikke leuk.
Maar die broek....... echt helemaal fantastisch.
ze zijn alle 2 leuk maar die broek vind ik echt gaaf!
Supergaaf zeg!!
Die broek en die gereedschappen, je zou ze bijna gebruiken bij het klussen, net echt! En je cryptogram....geweldig, hoe verzin je het en wat een gepuzzel lijkt me dat vooraf, zeker omdat je alles kloppend wilt hebben.
geweldig gaaf
Errug gaaf zeg die cryptogram taart wat een werk Koenie!! Supergedaan meid!!
En je broek met gereedschap, nou heb ook Julio even laten kijken en die zat vol bewondering te knikken voor je gereedschappen (en hij is errug kritisch hoor
ook bij mij :-D), werkelijk errug mooi gemaakt!! Maar dat vind ik van al je laatste taarten, was ook helemaal weg van je jungle-book!! (had toen effies geen puf om te reageren...)
Koenie meid, je gaat als een speer!! 
Ooo wauw, die zijn gaaf, maar die broek springt er uit! Geweldig gedaan, joh!
WAUUUUUUUUUUW Koenie!!! Die gereeschappjes super mooi geworden
De reste van de taarten ook natuurlijk
En klinkt lekkerrrrr 
wat knap!! die tools lijken superecht. toptaart!
Wauw Koenie wat ziet het gereedschap er echt uit!!! Helemaal top!
Die broek: Enorm leuk en goed gedaan! Lijkt allemaal net echt. En ik vind hem ook net zo stoer! Effe een tikkie op die bouwvakkersbillen geven 
Ik begrijp dat die letters een crime moeten zijn. Ik krijg gelijk visioenen van scrabble taarten. Leuk verhaal in de crypto.
Allebei helemaal leuk!
Wat een leuke taart die spijkerbroek!!Hoe kom je der op!!??
Die cryptogrammen puzzeltaart is ook gaaf hoor,wat een werk moet dat zijn geweest al die kleine rotlettertjes!!!!
Ohhhhhh Koenie wat een gave bouwvakkers broek heb je gemaakt. Helemaal toppie 
en die puzzel wat een werk, het geluk met die tappits heb ik nog niet gehad 
WOw, koenie!!!
Je laat me weer versteld staan!!! Kan ik bij jou nu ook een workshop, tappit volgen;-)
Koenie, wat heb je nou weer voor lekker kondje gemaakt,zeker veel gekeken naar die lekkere leraar he? wat is ie gaaf man, het is net echt gereedschap TOPPIE en je andere taart is ook helemaal geweldig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stoere Broek !!!