Re: Stapel op de lente pluktaartje
Oh wat een mooie taarten zeg, geweldig !!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stapel op de lente pluktaartje
Oh wat een mooie taarten zeg, geweldig !!!!
Oooh die honinggraat structuur is superleuk zeg, heel erg mooi ook die bloem bovenop en supervrolijk en errug lief dat je dit nog voor het jarige mannetje gemaakt hebt! Maarja ik herken het wel, ik ga ook helemaal los met taartjes voor mijn (ozo leuke en supergrappige en lieve kriebeltje van een
:-D) nichtje! :-D
Je bob de bouwer kopjes zo op de slagroomtaart, helemaal leukderdeleuk, wat een werk weer meid, toppie gedaan hoor!!
Hij is echt leuk vooral die met de bijtjes word er vrolijk van en bob de bouwer is ook erg leuk met die gezichtjes mooi gedaan hoor
De slagroomtaart ziet er zeker niet verkeerd uit, errug jammie, maar je bijentaart.......GEWELDIG 
Oooo die is lief met die bijtjes en lieveheersbeestjes! Echt super!!!
De Bobjes zien er ook uit om op te eten 
Oooo, deze moet ik ook opslaan hoor! Die honingraadstructuur, helemaal geweldig!
En jouw uitvinding met die bloem bovenop, super!
Ook het hele plaatje vind ik mooi, de kleuren passen perfect bij elkaar.
O ja, de Boppies mogen er ook wezen hoor! Die ga ik ongetwijveld eens van je lenen!
Groetjes, Jos
Heel erg leuk! Ben weg van je honingraadmotief
En de bloem als topper helemaal goed
:D:D
wat een vrolijke stapel! die honingraat is prachtig. en die bobjes, schattig hoor
Onwijs leuke taarten, en je honingraadstructuur, tís nog niet gezegd
geweldig
Je neefje heeft lekker kunnen plukken
Alle Bobs vind ik ook onwijs leuk
Dat neefje mag wel in zijn handjes klappen met zo'n mooie taart, helemaal voor hem alleen!
Die bloem bovenop vind ik weer zo'n slim idee, heb je de margrieten-uitsteker daarvoor gebruikt?
Het is een toptaartje! Ook al is ie klein, daar zal je neefje vast wel een paar daagjes over doen, denk ik.
Die slagroomtaart ziet er ook heerlijk uit, maar de familie ziet nu wat een marsepein-werkstuk oplevert. Laat ze maar lekker jaloers zijn op je neefje 
Super gedaan!
Wat een allerschattigst stapletaartje heb je gemaakt!!!Leuk om al er van al die plukdingetjes op te doen,heeft ie wat te doen!!!Je bob de bouwer koppies zijn ook hartstikke leuk geworden!!!
Heel mooi zeg vooral die stapeltaart echt heel vrolijk!
Ik vind je stapeltaartje helemaal geweldig. Lekker vrolijk.
Wat mooi! Geweldig die honingraatstructuur
. Het is echt een taart om blij van te worden
. De bobjes zijn ook super gelukt!
wauw wat een mooie stapeltaart.. heel leuk met die bijtjes..
bob is ook goed gelukt zeg...
Gave taart. Lijkt zo groot op de foto. Deze gaat even op mijn harde schijf 
De slagroomtaart ziet er ook lekker uit.
Wat een super gave taart, en die slagroom taart hmmm, die bob kopjes zijn ook super gaaf, heb ze opgeslagen bij favorieten
echt heel erg mooi
Wauw, wat een mooie stapeltaart! Echt een lentetaart!
Super, vooral dat lentepluktaartje! Heel zonnig en prachtige honingraat... Waar kopen jullie toch al die prachtige matjes, als ik naar de Pipoos ga hebben ze alleen matjes met voetjes en bloemetjes e.d.....
Een heel geinige foto van al die Bobjes bij elkaar en de Bobjes zelf zijn ook geweldig leuk. Mooie slagroomtaart heb je hiermee gemaakt!
Je stapel is echt super. Helemaal af! Wat een goed idee en buitengewoon knap uitgevoerd!
Na een weekendje weg deze overdonderende hoeveelheid complimenten gevonden; dankjewel allemaal! Als antwoord op de vraag over de bloem: dat is de Sunflower/Daisy/Gerbera plunger cutter set/3 uit de webshop, en dan drie keer de grootste, twee keer de middelste en een keer de kleinste - maar een andere combinatie kan natuurlijk ook prachtig uitpakken.
Dat stapeltje is prachtig zeg!! Ben er helemaal weg van!
Leuke taart!!!
Ziet er geweldig uit!
En die laatste foto lijkt een beetje op van spelletje, waar je visjes kan vangen
Die visje die met het kopje omhoog komen 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stapel op de lente pluktaartje