26

Re: Stapel op de lente pluktaartje

Oh wat een mooie taarten zeg, geweldig !!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

27 Laatst bewerkt door Lara M. (14-03-2008 12:30)

Oooh die honinggraat structuur is superleuk zeg, heel erg mooi ook die bloem bovenop en supervrolijk en errug lief dat je dit nog voor het jarige mannetje gemaakt hebt! Maarja ik herken het wel, ik ga ook helemaal los met taartjes voor mijn (ozo leuke en supergrappige en lieve kriebeltje van een  ;) :-D) nichtje! :-D
Je bob de bouwer kopjes zo op de slagroomtaart, helemaal leukderdeleuk, wat een werk weer meid, toppie gedaan hoor!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

28

Hij is echt leuk vooral die met de bijtjes word er vrolijk van en bob de bouwer is ook erg leuk met die gezichtjes mooi gedaan hoor

groetjes fleur

29

De slagroomtaart ziet er zeker niet verkeerd uit, errug jammie, maar je bijentaart.......GEWELDIG :thumb:

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

30

Oooo die is lief met die bijtjes en lieveheersbeestjes! Echt super!!!
De Bobjes zien er ook uit om op te eten ;)

31

Oooo, deze moet ik ook opslaan hoor! Die honingraadstructuur, helemaal geweldig!
En jouw uitvinding met die bloem bovenop, super!
Ook het hele plaatje vind ik mooi, de kleuren passen perfect bij elkaar.

O ja, de Boppies mogen er ook wezen hoor! Die ga ik ongetwijveld eens van je lenen!

Groetjes, Jos

32 Laatst bewerkt door riteke (14-03-2008 13:18)

Heel erg leuk! Ben weg van je honingraadmotief :Y En de bloem als topper helemaal goed :D:D:D

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

33

wat een vrolijke stapel! die honingraat is prachtig. en die bobjes, schattig hoor

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

34

Onwijs leuke taarten, en je honingraadstructuur, tís nog niet gezegd :lol: geweldig
Je neefje heeft lekker kunnen plukken
Alle Bobs vind ik ook onwijs leuk

Alles goed???? nee 3 fout

35

Dat neefje mag wel in zijn handjes klappen met zo'n mooie taart, helemaal voor hem alleen!

Die bloem bovenop vind ik weer zo'n slim idee, heb je de margrieten-uitsteker daarvoor gebruikt?

Het is een toptaartje! Ook al is ie klein, daar zal je neefje vast wel een paar daagjes over doen, denk ik.

Die slagroomtaart ziet er ook heerlijk uit, maar de familie ziet nu wat een marsepein-werkstuk oplevert. Laat ze maar lekker jaloers zijn op je neefje :)

36

Super gedaan!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

Wat een allerschattigst stapletaartje heb je gemaakt!!!Leuk om al er van al die plukdingetjes op te doen,heeft ie wat te doen!!!Je bob de bouwer koppies zijn ook hartstikke leuk geworden!!!

38

Heel mooi zeg vooral die stapeltaart echt heel vrolijk!

39

Ik vind je stapeltaartje helemaal geweldig. Lekker vrolijk.

40

Wat mooi! Geweldig die honingraatstructuur :Y. Het is echt een taart om blij van te worden :Y. De bobjes zijn ook super gelukt!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

41

wauw wat een mooie stapeltaart.. heel leuk met die bijtjes..
bob is ook goed gelukt zeg...

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

42

Gave taart. Lijkt zo groot op de foto. Deze gaat even op mijn harde schijf ;)
De slagroomtaart ziet er ook lekker uit.

43

Wat een super gave taart, en die slagroom taart hmmm, die bob kopjes zijn ook super gaaf, heb ze opgeslagen bij favorieten

Veel taart plezier

44

echt heel erg mooi

45

Wauw, wat een mooie stapeltaart! Echt een lentetaart!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

46

Super, vooral dat lentepluktaartje! Heel zonnig en prachtige honingraat... Waar kopen jullie toch al die prachtige matjes, als ik naar de Pipoos ga hebben ze alleen matjes met voetjes en bloemetjes e.d.....

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

47

Een heel geinige foto van al die Bobjes bij elkaar en de Bobjes zelf zijn ook geweldig leuk. Mooie slagroomtaart heb je hiermee gemaakt!

Je stapel is echt super. Helemaal af! Wat een goed idee en buitengewoon knap uitgevoerd!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

48

Na een weekendje weg deze overdonderende hoeveelheid complimenten gevonden; dankjewel allemaal! Als antwoord op de vraag over de bloem: dat is de  Sunflower/Daisy/Gerbera plunger cutter set/3  uit de webshop, en dan drie keer de grootste, twee keer de middelste en een keer de kleinste - maar een andere combinatie kan natuurlijk ook prachtig uitpakken.

Groetjes, Moon

49

Dat stapeltje is prachtig zeg!! Ben er helemaal weg van!

50

Leuke taart!!!
Ziet er geweldig uit!

En die laatste foto lijkt een beetje op van spelletje, waar je visjes kan vangen :D Die visje die met het kopje omhoog komen :P

'Gepensioneerd' bakster :P