1

Onderwerp: Marshmallowfondant webshop

Heeft iemand het al uitgeprobeerd, en hoe smaakt het? Ik moet voor een bestelling een taart bekleden met fondant en met de RegalIce en de Ballina heb ik altijd ruzie. Wie heeft er al ervaring met dit nieuwe produkt?

2

Re: Marshmallowfondant webshop

Heb hem al wel geproefd (lekker :9) maar nog niet uitgeprobeerd over een taart... als je tijd hebt tot overmorgen, kan ik het wel uit proberen ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Roos,

De Icecraft sugerpaste is een hele fijne fondant om mee te werken. Scheurt niet zo snel als de Regalice. Dus dat kan je dan ook nog kiezen. (met mmf heb ik geen ervaring mee)

Roosje

4

De Icecraft vind ik 100% waardeloos! Het is bij mij de kliko ingegaan. Ik had zelfs geen zin om te testen of het half-half met marsepein w

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Marianne, heb je het al uitgeprobeerd? Ben benieuwd!

6

Carin schreef:

De Icecraft vind ik 100% waardeloos! Het is bij mij de kliko ingegaan. Ik had zelfs geen zin om te testen of het half-half met marsepein w

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

7

Roos88 schreef:

Marianne, heb je het al uitgeprobeerd? Ben benieuwd!

w00ps.... :o Ik dacht een biscuit over te hebben van een workshop, maar die vlieger ging niet op.. dus nou heb ik morgenavond weer een workshop en dan kan ik het weer (alsnog) uitproberen.
Sorry!!

Icecraft wordt trouwens superstrak, erg mooi. Merk wel dat het net als Ballina eerst erg zacht is en dan alsnog snel droogt, dus je doet (of in ieder geval: ik doe ;)) het niet zomaar ff snel over een taartje, maar met wat beleid vind ik het superspul.

8

Elisa schreef:

Ik zweer echt bij bakels.

En ik zweer bij marsepein :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

ik heb het vorige week gekocht en ben er zeer tevreden over, hier zijn we niet allemaal even dol op fondant en marsepein dus ik wilde de marsmellow versie wel eens proberen. hij is lekker doch niet overheersend van smaak. ik meng hem vooral met de gewone fondant want daar heb ik alle kleurtjes van en dan is de smaak ook goed. nu rol ik wel heel erg dun uit, maar ik heb er geen problemen mee om de taart te bekleden. ook maak ik vaak de roombotercreme (voor het kapsel afsmeren) met een smaakje aanmaken, dan proef je soms meer die smaak als de fondant. maar ik vind dit voor ons een prima keuze. wel is hij net uit de verpakking een beetje kleverig, maar een beetje poedersuiker op de handen en het gaat prima. ik kan hem je aanraden. owja, ik ben wel een beginner hoor...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Ik lees dat ie een beetje uithardt, wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik wil er vooral mee bekleden, en ik vraag me af of dat dan wel lekker is?

11

ik vind hem hard genoeg in ieder geval, hij staat bij mij gewoon in de koelkast en is niet in te drukken o.i.d. als je hard genoeg drukt breekt het natuurlijk wel. ik weet niet hoe hij is als hij een tijdje uit de koelkast is

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Ik heb hem gisteren uitgeprobeerd, gewoon puur, niet gemengd met wat anders.
Hij is zacht maar niet t

Berichten [ 12 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Marshmallowfondant webshop