1

Onderwerp: Min of meer mislukte oscar taart

Ik heb als eerste taart gekozen voor de Oscartaart volgens het filmpje wat ik hier op het forum had gevonden.

Het enigste wat goed gegaan is is de koffiesiroop :) :) en de biscuitbodem ging ook wel goed.

De chocolademousse was helemaal vloeibaar geworden bij het mengen en de cacaogelei was veel te dik geworden en vloeide niet goed uit zoals te zien is op de foto.

Vanmiddag wordt hij aangesneden en ik hoop dat hij in iedergeval goed smaak, dan ga ik er voor het weekend nog

2

Re: Min of meer mislukte oscar taart

Ze doen het altijd lijken alsof het zooooo makkelijk is he? Hij is vast heeeeeerlijk!

3

Ja dan ziet het er simpel uit................maar hij ziet er wel lekker uit !!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

4

O ja, dat filmpje ken ik ook en het ziet er helemaal niet moeilijk uit. Maar ja... als je er dan zelf aan begint blijkt het helemaal niet makkelijk te zijn!
Maar al met al ziet het er heerlijk uit, ik zou er zo een hap uit nemen :9

5

Jammer dat het niet goed ging want het is zo veel werk die taart !
Ben benieuwd naar de smaak want das uiteindelijk toch niet geheel onbelangrijk :9

6

Als hij maar lekker is en nog veel oefenen en opeten en oefenen en opeten,hihi.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Op de film zit het inderdaad zo makkelijk uit, wat goed dat je een poging hebt gemaakt.
Laat je het weten hoe het smaakt? Ben er wel benieuwd naar!

Groetjes Tweety!

8

Dan moet ik dus op zoek naar het filmpje, die ken ik nog niet.
Hij is vast wel lekker.

9 Laatst bewerkt door Leo (11-03-2008 13:34)

smarianne schreef:

Dan moet ik dus op zoek naar het filmpje, die ken ik nog niet.
Hij is vast wel lekker.

Hier is het filmpje

10

Bedankt. Dan heb je het helemaal zo gek nog niet gedaan nu ik het filmpje heb gezien. En weet ik nu ook 100% zeker dat je taart overheerlijkst is. Dit gaat op mijn to do list. Weet nou ook eindelijk wat getempeerd is..................en chocola gieten en taart op kopje zetten is ook handige tip...............

11

Eeerrrrrruuugggg lekker was de taart, dus dat is in iedergeval een pluspunt. Hij was wel erg machtig maar dat heb je met chocolade mousse natuurlijk wel snel en het kwam ook door de te dikke laag chocolade gelei die  er op zat.

Maar ik ga er toch binnenkort nog

12

De smaak blijft toch ook wel h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

ik vrees grote vrezen, maar gelukkig kan je m ruim vantevoren maken omdat hij toch in de vriezer moet...........hij gaat voor volgende week 2 x op mijn lijstje

Alles goed???? nee 3 fout