1 Laatst bewerkt door lune (09-03-2008 20:10)

Onderwerp: taartenrampendag/nacht

t ging al mis bij de afspraak, ik had nog 2 bolletjes aangenomen voor zondag en een barbietaart voor zaterdag, dat werd ineens zondag.:S
zaterdag van 2 uur s middags tot 1 uur s nachts bezig geweest en de boel was nog niet af en alles ging ook gewoon mis
De strik werd niet hard, te weinig tylose zo ook het sjerpje (of hoe je zoiets noemt) en dat brak, maar de strik toch erop gezet en het sjerpje er bij gezet (voor het geval ze de gepikte tekst van Carin toch niet zo leuk vond, maar ze vond het hilarisch)
De tulbanden gestapeld werd ook geen succes kreeg m niet glad, maar dat was met een plooirok nog op te lossen, de bratzpop zakte tot ver boven haar pronte borstjes (hij blijft leuk babs ;) ) in de taart, dus 2 sateprikkers erdoor gestoken zodat ze toch zou blijven hangen.
alle afwerkdingetjes scheurde, rafelde, bovenkant jurkje zaten kleine bloemetjes op, die ik pardoes platdrukte met mn duim
de moeder had nog 2 bratzarmbandjes van snoep meegegeven en die heb ik maar om haar middel gedaan.
geen fut meer vanochtend om de boel heel erg op te leuken, dus de kantenklare bloementjes van de c1000 waren bijzonder welkom. (en worden weer op vooraad gehaald)

de bolletjes:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HCVV48FA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OLL78MYK.jpg

de K@%$%& bratztaart (de taart was 10 minuten voor ophalen klaar dus lelijke foto)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LOXARWXB.jpg

en de reactie.......geweldig wat een gave taart..........pfffffffffff

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: taartenrampendag/nacht

Okay de dame heeft haar rok iets te hoog opgetrokken, maar ik geloof dat dat weer in de mode komt, maar voor de rest zijn het weer mooie exemplaren hoor. Je strik is ook super!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Oh Lune...wat een ramp is dat als alles mis gaat of niet naar je zin...
Al met al hele leuke gave taarten geworden...nu bij komen van alle stress...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Hoi Lune,

Je twee bolletjes vind ik helemaal super. De klant vond Bratz mooi dus wat wil je nog meer.

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

Wauw ondanks de tegenslagen zijn ze wel mooi zeg vooral die vis vind ik superrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

6

Oh Lune..

Je klint altijd opgewekt...maar wat balen zeg...dat klanten het wijzigen.Ja en dan is het stressen. Ondanks je tegenslagen vind ik ze allemaal leuk geworden. En inderdaad : LANGE LEVEN DE SUIKER BLOEMEN VAN C1000 ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Ik zie drie hele leuke taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Wij zien misschien de dingen die niet helemaal "goed" zijn, maar een klant ziet dat echt niet zo gauw hoor! Je bolletjes zijn super geworden en inderdaad de Bratzpop brengt de opgetrokken jurken weer in de mode ;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

O, wat een verhaal.

maar niets op aan temerken hoor.
en hoog opgetroken jurk komt toch weer in.;)

helemaal leuk.

groetjes marlies

10

Ik vind ze allen hartstikke leuk (Bratz is idd wat ver gezakt, maar wat hindert het).
Heel herkenbaar als alles anders gaat dan gepland. Gelukkig heb je het goed opgelost!

Groetjes Ellen http://www.merlin.mijnalbums.nl
Geen mens zo stil als eentje die van taart geniet!!!Smakelijk

11 Laatst bewerkt door Carin (09-03-2008 21:55)

De wat te ver gezakte pop is ook werkelijk het enige Petra wat er eventueel op aan te merken zou kunnen zijn. De bolletjes zijn sowieso prachtig, en de pop... maar h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

12

Visje en je strik taartje vindt ik heel erg leuk! Super leuke kleurtjes zeg, lekker vel!
De barbietaart, ach meid, de reactie van je klant is toch geweldig! Nu even ademhalen, uitrusten.

Groetjes Tweety!

13

Ow wat een ellende allemaal zeg...............en ja mij oma droeg haar rokken ook altijid zo dat klopt........maar al met al vind ik het toch leuke taarten hoor.

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

14

Oooooo Luuntje!

tja... jij roept het, jij weet het... maar ik zie weinig van je ge-emmer met het geheel hoor!

Allereerst is je vis prachtig, je strik-taart superstrak en lekker een beetje retro en de Bratz? Heb je die meiden wel eens aangekeken? :D Moet altijd een beetje gniffelen bij die grieten... maar jij hebt er gewoon weer een gaaf wijffie van gemaakt...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

Ondanks de tegenslagen vind ik ze toch super gelukt hoor. Ik doe het je in ieder geval niet na (zei zij die nog geen enkele taart op haar naam heeft staan...:x). Vooral de wit met blauwe taart vind ik echt heel erg mooi. Strik is super!

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

16

Petra wat een werk heb je er aan gehad.Ik vind ze goed geslaagd hoor.Ben je eerst met mij bezig geweest tot 12.00 uur s-avonds freubelen en nu is het weer zo laat geworden.Heb je vrij genomen voor vandaag?Nou meid vanavond lekker onderuit zakken h

groetjes van Ann

17

Je striktaartje is super geworden en de rest kan toch prima?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

18

je bolletjes zijn echt onwijs mooi en je bratztaart is echt niet onwijs slecht hoor, en de klant was tevreden  end at is het allerbelangrijkste!

19

Ondanks al je tegenslagen heb je er toch weer mooie taarten neergezet.
Super! Nu lekker ff bijkomen :thumb:

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

20

Waar tegenslagen???
Ik zie 3 hele mooie taarten :Y

Groetjes Marlies.

21

He lUne wat een verhaal joh! Ja en als alles tegenzit worden we opeens ook een stuk kritischer! Meid vind je leuk gemaakt hoor! En je bratz kreeg denk ik hangborstjes en schaamde zich een beetje. Ja dan zou ik mijn jurk ook wat omhoog trekken hoor. ;)
leuk gemaakt weer meid!

Ik vind ze allemaal mooi hoor,en als de klant tevreden is,daar doe je het toch voor!!

23

Rampen? Waar dan? Als die taarten rampen zijn, dan zullen we het maar niet over die van mij hebben.
Ik vind ze allemaal prachtig!

24

je vis vind ik leuk,hihi,je strik ziet er ook geweldig uit,tja blijft lastig die rokken van de dames,maar ik vind haar er top uitzien.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

25

Die vis! Die vis! Die Vis!!!!!! Allemaal mooi hoor maareh.... Die Vis! Die Vis! Die Vis! :D :D :D