Onderwerp: taartenrampendag/nacht
t ging al mis bij de afspraak, ik had nog 2 bolletjes aangenomen voor zondag en een barbietaart voor zaterdag, dat werd ineens zondag.:S
zaterdag van 2 uur s middags tot 1 uur s nachts bezig geweest en de boel was nog niet af en alles ging ook gewoon mis
De strik werd niet hard, te weinig tylose zo ook het sjerpje (of hoe je zoiets noemt) en dat brak, maar de strik toch erop gezet en het sjerpje er bij gezet (voor het geval ze de gepikte tekst van Carin toch niet zo leuk vond, maar ze vond het hilarisch)
De tulbanden gestapeld werd ook geen succes kreeg m niet glad, maar dat was met een plooirok nog op te lossen, de bratzpop zakte tot ver boven haar pronte borstjes (hij blijft leuk babs
) in de taart, dus 2 sateprikkers erdoor gestoken zodat ze toch zou blijven hangen.
alle afwerkdingetjes scheurde, rafelde, bovenkant jurkje zaten kleine bloemetjes op, die ik pardoes platdrukte met mn duim
de moeder had nog 2 bratzarmbandjes van snoep meegegeven en die heb ik maar om haar middel gedaan.
geen fut meer vanochtend om de boel heel erg op te leuken, dus de kantenklare bloementjes van de c1000 waren bijzonder welkom. (en worden weer op vooraad gehaald)
de bolletjes:

de K@%$%& bratztaart (de taart was 10 minuten voor ophalen klaar dus lelijke foto)

en de reactie.......geweldig wat een gave taart..........pfffffffffff
Moet altijd een beetje gniffelen bij die grieten... maar jij hebt er gewoon weer een gaaf wijffie van gemaakt...