Onderwerp: Eerste bestelling - taart+minicupcakejes + eerste roosje
Vorige week zondag mijn allereerste bekleedde taart en meteen die dag al een bestelling. Mijn tante was 's avonds op bezoek en zei meteen, als ik dat eerder had geweten had je er voor mijn verjaardag (vrijdags) ook een mogen maken! Daarachteraan zei ze, Marleen (dochter) zal dit heel mooi vinden. Heb je misschien een foto ofzoiets dan zal ik met haar overleggen, ga er maar van uit dat ze ook zo'n taart wil met een paar kleine cupcakejes voor de kinderen.
Ik helemaal in mijn nopjes, helemaal trots natuurlijk! Maar toen het moeilijkste, 'Wat vraag je er ongeveer voor?'.. ik zo, dat is een moeilijke vraag. 's Avonds achter internet gedoken, vanalles opgezocht, volgende dag weer en die dag daar na nog maar een keer.. ik wist het gewoon echt niet.
Vanochtend kwam Marleen hem met haar dochtertje Sterre ophalen. Ze vonden hem volgens mij wel mooi. Ik de stoute schoenen aangetrokken en maar gewoon €35,- voor de taart+mini-cupcakejes gevraagd. Is dat te veel? (Ik heb werkelijk geen idee!)
De taart is gevuld met aardbeienmousse op de onderste laag en de 2e laag met bbr. Dit keer had ik gelukkig wat meer botercr
..
De