1

Onderwerp: Eerste bestelling - taart+minicupcakejes + eerste roosje

Vorige week zondag mijn allereerste bekleedde taart en meteen die dag al een bestelling. Mijn tante was 's avonds op bezoek en zei meteen, als ik dat eerder had geweten had je er voor mijn verjaardag (vrijdags) ook een mogen maken! Daarachteraan zei ze, Marleen (dochter) zal dit heel mooi vinden. Heb je misschien een foto ofzoiets dan zal ik met haar overleggen, ga er maar van uit dat ze ook zo'n taart wil met een paar kleine cupcakejes voor de kinderen.
Ik helemaal in mijn nopjes, helemaal trots natuurlijk! Maar toen het moeilijkste, 'Wat vraag je er ongeveer voor?'.. ik zo, dat is een moeilijke vraag. 's Avonds achter internet gedoken, vanalles opgezocht, volgende dag weer en die dag daar na nog maar een keer.. ik wist het gewoon echt niet.
Vanochtend kwam Marleen hem met haar dochtertje Sterre ophalen. Ze vonden hem volgens mij wel mooi. Ik de stoute schoenen aangetrokken en maar gewoon €35,- voor de taart+mini-cupcakejes gevraagd. Is dat te veel? (Ik heb werkelijk geen idee!)

De taart is gevuld met aardbeienmousse op de onderste laag en de 2e laag met bbr. Dit keer had ik gelukkig wat meer botercr

2

Re: Eerste bestelling - taart+minicupcakejes + eerste roosje

Wat een vrolijke taart zeg, en ik denk dat als je de marsepein iets dikker had gelaten
het niet zo door had geschenen, dus volgende keer iets dikkere laag erover heen.
Je cupcakejes zijn ook enig zeg.

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

3

Dat is een prachtige taart. Van prijzen heb ik geen verstand, want ik heb nog geen opdrachten gehad. Maar ik vind het een hele mooi taart geworden.

4

Heel mooi zeg! De kleurencombi is ook erg lief!

Wat een mooie taart zeg. Ik denk inderdaad ook dat het marsepein iets te dun is uitgerold. Ik heb dat ook eens gehad. Daarna iets dikkere lagen gebruikt en dan wordt het beter!
Ook leuke bijpassende cupcakes.
V.w.b. prijzen moet je anders maar eens bij de zoekfunctie kijken. Daar is al veel over geschreven. Ik heb het laatst ook allemaal door zitten lezen want ik worstelde daar ook mee. Er zit gewoon best veel verschil in de prijzen dus je kunt het beste voor jezelf je kosten uitrekenen (per formaat taart) en dan bepalen hoeveel je extra wilt vragen. Succes!!!
Groetjes, Monique

6

Wat mijn probleem was bij het marsepein uitrollen is, dat ik dacht dat ik een veel te kleine plak had en dus maar bleef rollen, terwijl ik dan uiteindelijk toen ik het eroverheen legde, eigenlijk te veel had :s ..
Ik had het opgemeten, de hoogte was 9 cm en de doorsnede zo'n 24 cm. Dus ik dacht dan moet ik toch zeker een ronde van 40 cm hebben.. Hoe doen jullie dat? Want ik had daarna nog een hele grote bol roze over..

7

Het is een leuke fleurige taart geworden!!

Wat de prijzen betreft zijn de meesten hier best wel voorzichtig met het doorgeven van prijzen. Wat ik dus bedoel is dat de meesten te weinig berekenen ;)  De

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Ik heb inderdaad al vanalles gelezen hier.
Maar ik weet ook niet precies hoeveel stukken je uit zo'n taart haalt, stel ze snijdt in grote stukken haalt ze er dalijk maar 10 uit..
Nu heb ik €25 voor de taart gevraagd en 10,- voor de kleintjes.. ofja dat had ik niet gezegd zo.. maar zo had ik het in mijn hoofd.
Heb inderdaad geprobeerd de ingredi

9

mooie taart en een goede prijs hoor, niet zo aan jezelf twijfelen.. :D
als je bij de banketbakker 35,- betaald krijg je echt niet zo'n mooi afgewerkte taart mee hoor!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

Ik weeg zelf nooit mijn fondant af,maar zorg ervoor dat ik een groot genoege lap heb om eroverheen te leggen,van de restjes kun je altijd weer andere dingen mee boetseren,zoals jeroos!!Die is goed gelukt hoor!!!
Misschien alsje een dikkere laag botercreme over je kapsel doet,zie je de randen ook niet zo erg!!
Ik vind je taart leuk geworden en je cupcakes ook!!!
Misschien je taart karton iets bijknippen,anders steekt het zo uit.

11

Vrolijk en gaaf!

Groetjes Ellen http://www.merlin.mijnalbums.nl
Geen mens zo stil als eentje die van taart geniet!!!Smakelijk

12

Een vrolijke taart met bijpassende cup cakejes...heel leuk hoor...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

13

Super leuke taart zeg voor je eerste bestelling! Wat zal het nu heel hard gaan denk ik.

Groetjes Tweety!

Vind ´m erg mooi!!

veel bakplezier, groetjes Annemiek