1 Laatst bewerkt door marina67 (25-02-2008 16:38)

Onderwerp: Cars..

Afgelopen weekend een Cars taart gemaakt voor het zoontje van vrienden. Hij werd 4 jaar.
Iedere keer tijdens het maken denk ik weer, het valt allemaal niet mee, het lijkt zo gemakkelijk maar ik vind het toch vaak best moeilijk en het gaat regelmatig een beetje mis en dan vooral met het bekleden. Meestal ben ik ook niet tevreden over het resultaat en vraag me daarna af of ik er wel mee door ga. Dat heb ik bij iedere taart en tot nu toe ben ik wel steeds doorgegaan omdat ik het zo leuk vind. Het zijn puur de resultaten waar mij de moed dan weer van in de schoenen zinkt. Hebben jullie dat nu ook >? of heb ik daar alleen last van ??:o:

Bij deze even een foto...Overigens was het kereltje er wel superblij mee.

http://i30.tinypic.com/sb7z7p.jpg

2

Re: Cars..

Het is toch altijd weer fantastisch om te horen of te zien dat de jongen of meisje die de taart krijgt altijd heel blij zijn met zo'n taart en daar doe je het toch ook voor.
Mijn zoontje zegt al;he mam,die kan je niet kopen bij de bakker he?;
En dat is toch ook super om te horen.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Hij is toch onwijs leuk geworden en gewoon doorgaan hoor.
Ik ben pas begonnen met bakken en decoreren maar sta dus  ook regelmatig te mopperen in de keuken

4

Hij is super leuk geworden Marina....niet gaan twijfelen hoor....lekker stug doorgaan ;) ....daar leer je weer een hoop van....ik sta ook vaak te mopperen dat het helemaal niets wordt, maar de ontvangers zijn altijd super enthousiast...kijk daar gaat het tenslotte om toch? :Y  En het geeft dan toch ook weer een tevreden gevoel...wij zijn te kritisch...zien wat er allemaal verbeterd kan worden, maar neem maar van mij aan, de ontvangers zien dat echt niet!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Hij is super geworden. :tumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Goed gelukt hoor, niets mis mee!!

Gewoon door gaan, dan zal je zien dat het steeds beter gaat!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Leuke cars zeg !!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

8

Ik vindt het ook super gelukt zeg!

Groetjes Tweety!

9

Ik vind je cars taart super leuk gedaan. Super leuke en cratieve dingen gemaakt.
Zelf ben je altijd erg kritisch (zoiets) maar elke taart wordt steeds wat beter.
Dit was mijn eerste cars taart met heel wat schoonheids foutjes die zeker op de kleine foto niet echt zichtbaar zijn http://taartenwebsite.nl/fotopagina/094%202007-12%20cars%20taart/thumbnails/IMG_0606_thumb.jpg En dit is mijn cars taart van afgelopen week, http://taartenwebsite.nl/fotopagina/075%20cars%202/thumbnails/cars2_011_thumb.jpg alweer een stuk beter dan de eerste

gewoon lekker door blijven gaan. ik maak mijn taarten tegen een kleine vergoeding (voor collega's) en doordat ze nog niet heel veel kosten, willen veel mensen wel een taartje en kan ik dus lekker oefenen. En ik denk altijd maar, de bakker kan het beter, maar die is ook wel 4x duurder.

10

Hee Meid,

Ik vind hem echt superleuk geworden hoor.Vooral je cactussen!! :thumb:

Ik ben ook steeds niet helemaal tevreden over het eind resultaat maar als ik dan achteraf hoor van dat het een prachtige taart was dan krijg ik weer energie om naar de volgende taart toe te werken.Hoe vaker je het doet hoe beter het gaat denk ik dan maar.Alles duurt nu ook nog een stuk langer voordat de taart af is maar ooit gaat het een stuk sneller omdat je er handigheid in krijgt.

Groetjes Angelique

11

Jouw taart is super mooi hoor! Je hebt gewoon toch wel een paar uur met je neus boven op de taart gezeten en weet ook precies waar alles moeilijker ging, of waar je iets hebt moeten camoufleren. Maar anderen weten dat niet. Daarnaast heb je wel even een unieke taart gemaakt, die niemand je na doet. Zo'n cars taart is nou niet echt de gemakkelijkste...
Gewoon doorgaan, zolang je het leuk vindt om te doen.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

12

wat is hij prachtig geworden!

ik functioneer alleen op suiker...

13

ik vind em erg mooi hoor!!

14

Ik vind hem ook prachtig. Ik heb altijd last van de poedersuiker, maar nu een grotere, droge kwast heb, is dat ook al een stuk minder. En zo gaat het steeds beter.

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

Mooie cars taart!!!

16

Ziet er toch goed uit!! En je Mc-queen is super!!!!

17

Wat een leuke taart!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

18

Dank jullie wel allemaal !! geeft weer moed om door te gaan ...:Y:

19

Je bent zelf altijd kritisch, maar zoals de kinderen van nathasja zeggen, zulke taarten krijgen ze niet van de bakker, en als wij balen van een niet zo strakke taart ofzo, ziet de ontvanger er niets van.
gewoon lekker blijven oefenen, is nog leuk ook

Alles goed???? nee 3 fout

20

Ik vind m gaaf!! En zoals hierboven al staat; we zijn zelf superkritisch en dan denk je dat het tegen gaat vallen...niet dus!! De reacties zijn altijd weer boven verwachting!

Je hart fluitsert, luister goed!

21

Super leuk :Y