Onderwerp: Cars..
Afgelopen weekend een Cars taart gemaakt voor het zoontje van vrienden. Hij werd 4 jaar.
Iedere keer tijdens het maken denk ik weer, het valt allemaal niet mee, het lijkt zo gemakkelijk maar ik vind het toch vaak best moeilijk en het gaat regelmatig een beetje mis en dan vooral met het bekleden. Meestal ben ik ook niet tevreden over het resultaat en vraag me daarna af of ik er wel mee door ga. Dat heb ik bij iedere taart en tot nu toe ben ik wel steeds doorgegaan omdat ik het zo leuk vind. Het zijn puur de resultaten waar mij de moed dan weer van in de schoenen zinkt. Hebben jullie dat nu ook >? of heb ik daar alleen last van ??:o:
Bij deze even een foto...Overigens was het kereltje er wel superblij mee.

....daar leer je weer een hoop van....ik sta ook vaak te mopperen dat het helemaal niets wordt, maar de ontvangers zijn altijd super enthousiast...kijk daar gaat het tenslotte om toch?
En het geeft dan toch ook weer een tevreden gevoel...wij zijn te kritisch...zien wat er allemaal verbeterd kan worden, maar neem maar van mij aan, de ontvangers zien dat echt niet!!!