Onderwerp: eerste bestelling van niet vrienden of familie .....
Iemand had op mijn hyves-pagina mijn taarten gezien en wilde er graag een bestellen. Lang over nagedacht.... Vond het lastig of ik dit wel wilde. Want ik weet ondertussen uit ervaring dat er op een verjaardag vaak gevraagd word waar de taart vandaan komt en daar komen dan weer andere bestellingen van, toch ?? Maar ik heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de bestelling aangenomen. Het was een simpel hello kitty taartje die ze gezien had. Het plaatje wilde ze hetzelfde maar voor de rest mocht ik het zo maken als ik zelf wilde. Ik heb er een gezellige meiden taart van gemaakt. Vanmorgen bij het ophalen was de moeder er helemaal weg van. Ik helemaal blij natuurlijk. Kreeg nog 5 euro extra ook. Ik had 1,5 euro pp gevraagd. Dus 30 euro voor de taart. ( wel een redelijke prijs, toch ???) Alleen volgende keer doe ik voor een stapel gewoon het aantal personen en dan nog iets erop voor het stapelen. Ik vind het toch altijd meer werk om het af te werken... had daar even niet aangedacht toen ik de prijs noemde. Weer wat geleerd. Ben nu heel benieuwd of er nog meer bestellingen uit voortkomen.

Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl