1

Onderwerp: Goude kleurstof

Waar vind ik die?
Op de site zie ik alleen een spray. Of bestaat die niet?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Goude kleurstof

je zoekt dus echt kleurstof die je erdoorheen moet mengen??? Ik heb het nog nooit gezien. Je hebt wel poeder waarmee je kan dusten, of verfen met alcohol (maar dat weet je vast al, genoeg over te vinden op dit forum), verkrijgbaar bij de webshop. Daarmee krijg je dit:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NUKRAV8N.jpg (de torens met alcohol (rum) en dat goudpoeder van de webshop gedaan)
Ook heb je kant en klare 'verf', dat is al poeder met vloeistof en moet je even schudden, en inderdaad spray.
Ik heb nog nooit ' echte' kleurstof gezien die je erdoorheen moet mengen, maar dat kan aan mij liggen :D

Mijn website: Presentaart

3

Voor zover ik weet zijn er alleen spray en dusts (dus poeder) maar zoals Masch al uitgebreid heeft uitgelegd ;) :-D kun je daar gewoon mee verven of dusten, beide kan overigens.

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

Oke dan moet ik dus de poeder bestellen.

Dank jullie wel voor de reacties

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

ik heb SK Food dust goud besteld en wil het ook gaan verven met wat alcohol, maar proef je dit niet erg?

Groetjes, Anne

6

Nee hoor daar proef je niks van.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

AnneBakker schreef:

ik heb SK Food dust goud besteld en wil het ook gaan verven met wat alcohol, maar proef je dit niet erg?

Nee hoor. De alcohol verdampt he.

8 Laatst bewerkt door AnneBakker (03-07-2008 18:39)

Zou je bacardi Razz ook niet proeven? :9

Groetjes, Anne

AnneBakker schreef:

Wat heeft het dan nog voor zin, als je het niet proeft? :lol:

Janet J. *die zich dit stiekem ook al afvroeg en nu dus gewoon lekker meeleest...*

Ik kan niet goed koken... ik kan wel goed eten :-)

10

AnneBakker schreef:

Als je het door een vulling doet wel.. :lol: