Onderwerp: Goude kleurstof
Waar vind ik die?
Op de site zie ik alleen een spray. Of bestaat die niet?
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Goude kleurstof
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waar vind ik die?
Op de site zie ik alleen een spray. Of bestaat die niet?
je zoekt dus echt kleurstof die je erdoorheen moet mengen??? Ik heb het nog nooit gezien. Je hebt wel poeder waarmee je kan dusten, of verfen met alcohol (maar dat weet je vast al, genoeg over te vinden op dit forum), verkrijgbaar bij de webshop. Daarmee krijg je dit: (de torens met alcohol (rum) en dat goudpoeder van de webshop gedaan)
Ook heb je kant en klare 'verf', dat is al poeder met vloeistof en moet je even schudden, en inderdaad spray.
Ik heb nog nooit ' echte' kleurstof gezien die je erdoorheen moet mengen, maar dat kan aan mij liggen
Voor zover ik weet zijn er alleen spray en dusts (dus poeder) maar zoals Masch al uitgebreid heeft uitgelegd :-D kun je daar gewoon mee verven of dusten, beide kan overigens.
Oke dan moet ik dus de poeder bestellen.
Dank jullie wel voor de reacties
ik heb SK Food dust goud besteld en wil het ook gaan verven met wat alcohol, maar proef je dit niet erg?
Nee hoor daar proef je niks van.
ik heb SK Food dust goud besteld en wil het ook gaan verven met wat alcohol, maar proef je dit niet erg?
Nee hoor. De alcohol verdampt he.
Zou je bacardi Razz ook niet proeven?
Wat heeft het dan nog voor zin, als je het niet proeft?
Janet J. *die zich dit stiekem ook al afvroeg en nu dus gewoon lekker meeleest...*
Als je het door een vulling doet wel..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Goude kleurstof