Onderwerp: ridder, paard en hertje
Gistermiddag heb ik lekker met mijn zoontje en boetseermiddag zitten houden. Hij wilde graag iets moeilijks maken (alsof boetseren zo makkelijk is hahaha). Dus hij mocht zelf wat uit kiezen en het werd een ridder.
Zelf nog nooit gemaakt dus het was een erge uitdaging. Maar het was zoooo leuk om te doen en ik vind ze toch mooi gelukt. Ben super blij want ik wilde naar taart & trends om daar de ridder te leren maken maar vanwege de toch hoge kosten ging me dat niet lukken. Dus nu heb ik toch een ridder (welliswaar niet dezelfde maar toch).
Na de ridder hield mijn zoontje het voor gezien en ging lekker met de lego spelen. Toen ben ik dus nog meer even verder gegaan met uitproberen. Al heel lang keek ik bewonderend naar de "wendy hertjes". Nu had ik een boekje thuis waarin ik deze had gezien dus dacht daar ga ik me eens aan wagen. Op de foto zag ik dat er iets niet klopte maar ik wist niet wat....tot een paar uur later. Hij had twee poten maar als hij zo opgerold ligt hoort die achterste poot er niet zo bij! Dus pootje eraf gehaald (ahhhhh zielug ) en nu ziet ie er echt goed uit (al zeg ik het zelf )
Daarna me gewaagd aan een paard. Dat was nog een hele lastige. Maar ook over die ben ik toch best tevreden. Heeft nog wel wat verbeterpunten maar dat hou je denk ik altijd
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ze staan nu onder de stolp te wachten op een mooie taart.