1

Onderwerp: ridder, paard en hertje

Gistermiddag heb ik lekker met mijn zoontje en boetseermiddag zitten houden. Hij wilde graag iets moeilijks maken (alsof boetseren zo makkelijk is hahaha). Dus hij mocht zelf wat uit kiezen en het werd een ridder.

Zelf nog nooit gemaakt dus het was een erge uitdaging. Maar het was zoooo leuk om te doen en ik vind ze toch mooi gelukt. Ben super blij want ik wilde naar taart & trends om daar de ridder te leren maken maar vanwege de toch hoge kosten ging me dat niet lukken. Dus nu heb ik toch een ridder (welliswaar niet dezelfde maar toch).

Na de ridder hield mijn zoontje het voor gezien en ging lekker met de lego spelen. Toen ben ik dus nog meer even verder gegaan met uitproberen. Al heel lang keek ik bewonderend naar de "wendy hertjes". Nu had ik een boekje thuis waarin ik deze had gezien dus dacht daar ga ik me eens aan wagen. Op de foto zag ik dat er iets niet klopte maar ik wist niet wat....tot een paar uur later. Hij had twee poten maar als hij zo opgerold ligt hoort die achterste poot er niet zo bij! Dus pootje eraf gehaald (ahhhhh zielug ;)) en nu ziet ie er echt goed uit (al zeg ik het zelf :lol:)

Daarna me gewaagd aan een paard. Dat was nog een hele lastige. Maar ook over die ben ik toch best tevreden. Heeft nog wel wat verbeterpunten maar dat hou je denk ik altijd :)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ze staan nu onder de stolp te wachten op een mooie taart.

http://i92.photobucket.com/albums/l37/sweetgirllinda/ridderenpaard2.jpg

http://i92.photobucket.com/albums/l37/sweetgirllinda/ridderenpaard.jpg

2

Re: ridder, paard en hertje

Wauw zeg die zijn mooi. Die zijn zeker een taart waard. Die ridders zijn ook helemaal geweldig

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

heel erg mooi...

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

4

oooooooooo dat is mooiiiiii

heb je van het paartje een howto??
je ridders zijn ook heel goed geslaagt he

5

Jeetje mooi hoor!! Je paard is mijn favoriet!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Jeetje mooi gedaan hoor! Super! Ik doe het je nog niet na, lijkt me super moeilijk!!

7

Dat ziet er heel goed uit! Ik vind ze allemaal even leuk :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

8

aaaaaaaahhhh wat een lief paardje...
Die mag NIET met de ridder op strooptocht hoor....alleen dienst doen als ie zn prinsesje op gaat halen!!!

9

Best tevreden??? Meid hier mag je apetrots op zijn hoor! Erg mooi en die van je zoontje is ook schitterend!

10

cassie schreef:

Jeetje mooi gedaan hoor! Super! Ik doe het je nog niet na, lijkt me super moeilijk!!

natuurlijk kun jij dat ook! gewoon uitproberen het valt allemaal best wel mee. Ik dacht eerst ook..boetseren dat lukt mij nooit....en nu doe ik niets liever hahaha

11

Wauwwwwwwwwwwww wat mooi gemaakt zeg, lijken net echte poppetjes!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

12

Prachtig. Alles!!! Van marsepein??

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

13

Prachtig! In welk boek heb je het hertje gevonden?

14

ja heeeeeel goed gelukt...nu hopen dat er snel een taart komt waar 2 ridders een paard en bambi op moet....... :lol:

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

15

slankesas schreef:

ja heeeeeel goed gelukt...nu hopen dat er snel een taart komt waar 2 ridders een paard en bambi op moet....... :lol:

kreeg van stichting de opkikker de vraag een taartje te maken met het thema paard voor een meisje van 6 dat langdurig ziek is. Nou een mooiere bestemming kan ik voor mijn paardje niet wensen toch

16

Wauwie!! De ridders lijken wel van tin!! Hoe heb je ze zo gekregen?

Het hertje en paard zijn te snoezig!!

Groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje

17

SUPER.....
Wat goed gelukt!!
Heel erg leuk die soldaatjes lijken idd. erg op tin!!

Groetjes Marlies.

18

ze zijn echt super leuk zeg! Je ridders zijn echt stoer en cool en je paard vind ik heel gaaf en je hertje is erg lief geworden!!!

je mag trots zijn op je boetseersels!!!

Erg mooi, wat een schattig paardje en hertje en wat een geweldige ridder!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

20

Ze zien er allemaal even mooi uit! :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

21

Dat ziet er heel goed uit !

22

hey lin, ik zie nu je boetseer kunsten,
geweldig...............zoals altijd ;)