Onderwerp: Mega weekend: eerste sessie voor mijn eigen feestje
Wat een weekend ! Had ik begin januari het goede voornemen om weer eens mijn verjaardag te vieren voor 25 dames met een tapasborrel op deze zaterdag. Ik heb in de uitnodiging gezet, dat gezien mijn huidige taartentik er ook wel taart zal zijn (met een fotootje van een striktaart erbij). Daarop kreeg ik al veel reacties: is dat 'n echte? Maak jij taarten? Kan ik ook bestellen?
Ik maak pas sinds afgelopen Kerst taartjes (tot dit weekend ong. 20). Dus ervaring in plannen en meerdere taarten tegelijk had ik niet.
Ik wilde voor de dames 3 taartjes neerzetten (kan ook 1 grote, maar ik wilde meerk smaken laten proeven). Dus tapas en taarten maken. Ik moest ook nog naar cursus op zaterdag tot een uur of 3, om 19 uur om 19 uur staan er 25 dames op de stoep voor tapas en ik kreeg het verzoek voor zondag een Barbie stapel en 2 Pok

, wat een werk allemaal! Maar je taarten zijn heel mooi geworden, vooral de bol met bronzen strik vind ik prachtig (maar de choco-roos klinkt verrukkelijk
).
Maar ze zien er zeer geslaagd uit. De bol met strik vind ik de mooiste. *gaat ook maar eens naar spuitbussen kijken in de hebshop*