1

Onderwerp: Mega weekend: eerste sessie voor mijn eigen feestje

Wat een weekend ! Had ik begin januari het goede voornemen om weer eens mijn verjaardag te vieren voor 25 dames met een tapasborrel op deze zaterdag. Ik heb in de uitnodiging gezet, dat gezien mijn huidige taartentik er ook wel taart zal zijn (met een fotootje van een striktaart erbij). Daarop kreeg ik al veel reacties: is dat 'n echte? Maak jij taarten? Kan ik ook bestellen?
Ik maak pas sinds afgelopen Kerst taartjes (tot dit weekend ong. 20). Dus ervaring in plannen en meerdere taarten tegelijk had ik niet.
Ik wilde voor de dames 3 taartjes neerzetten (kan ook 1 grote, maar ik wilde meerk smaken laten proeven). Dus tapas en taarten maken. Ik moest ook nog naar cursus op zaterdag tot een uur of 3, om 19 uur om 19 uur staan er 25 dames op de stoep voor  tapas en ik kreeg het verzoek voor zondag een Barbie stapel en 2 Pok

Groet, Jolanda

2

Re: Mega weekend: eerste sessie voor mijn eigen feestje

eh........2 van de 4 kan ik zien en die zien er onwijs leuk uit, en ze klinken ook allemaal heerlijk
Lijkt me leuk een horde lyrische meiden en je hebt er in ieder geval weer een paar opdrachten aan overgehouden :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

3

Zo zo, jij bent druk bezig geweest.
Wel eer van je werk.
hahahaha.
Strakke planning.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

4

Nou zeg deze zijn ook al top geworden :tumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Hihihi, leuk en herkenbaar verhaal! Het is natuurlijk geweldig als het je lukt om iets moois te maken, maar als anderen daar enthousiast over zijn is dat helemaal super!

Ik vind ze trouwens ook erg mooi geworden, vooral die met de bronzen strik, GAAF!

Groetjes, Jozien.

PS: ik heb je even geholpen met twee van je foto's, je had per ongeluk de link naar de vergroting van je foto geplaatst ipv de standaardfoto, en Mijnalbum staat deeplinken daarvan niet toe, vandaar dat je ze niet kon zien....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Oh nogmaal Jolanda wat een werk moet jij gehad hebben.
Veronica vertelde al dat ze zaterdag naar je toe ging om tapas te eten !!!!
Meid ik neem miijn pet voor je af hoor, ik heb in augustus voor ook ongeveer zoveel man tapas staan maken, en als ji jer dan ook nog een hele batterij taarten bij maakt kan ik me wel voorstellen hoe moe jij nu moet zijn !!!

Maar  ze zijn stu kvoor stuk mooi en klinken errug lekker !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

7

Als ik je verslag lees moet je wel gesloopt zijn nu  ;), wat een werk allemaal! Maar je taarten zijn heel mooi geworden, vooral de bol met bronzen strik vind ik prachtig (maar de choco-roos klinkt verrukkelijk :9).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Mooie taartjes, die bol met de strik vind ik super, die heeft mijn voorkeur.
Super mooie kleurencombi

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

9

Lekker bezig met die strakke planning. Het resultaat mag er zijn!

10

Jozien schreef:

PS: ik heb je even geholpen met twee van je foto's, je had per ongeluk de link naar de vergroting van je foto geplaatst ipv de standaardfoto, en Mijnalbum staat deeplinken daarvan niet toe, vandaar dat je ze niet kon zien....

Dank je wel! Weer wat geleerd !

Groet, Jolanda

11

Ze zijn stuk voor stuk prachtig en wat leuk dat je ook zoveel aandacht aan de vulling besteedt!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

12

De bol met de strik is helemaal mijn favoriet. De roze met bloemetjes is erg schattig. En wat een drukte zeg. Ik zou helemaal flippen van de stress.

13

Leuk! Allemaal zo verschillend en heerlijk, super! Je strik is prachtig en je chocoladeroos...jummie!

14

Dat heb je mooi geregeld. En de tapas ook zelf gemaakt?
Je hebt er wel werk van gemaakt en terecht al die complimenten. Ook complimenten vanaf deze zijde.

Groet van Marianne

15

Wow wat een drukte joh, maar je hebt je er echt met vlag en wimpel doorheen geslagen zeg, supertaarten!! Vind je gespoten strik geweldig!!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

16 Laatst bewerkt door Jol321 (18-02-2008 12:43)

smarianne schreef:

En de tapas ook zelf gemaakt?

Jaaaa, uiteraard. Daar was ik vrijdag tussen 12 en 21 uur druk mee (met tussendoor de kinderen uit school halen en verzorgen, avondeten voor het gemak maar pizza's gedaan want het fornuis was in beslag genomen).....en na 21 uur weer door met de taarten tot half twee.

Groet, Jolanda

17

Petje af! Ben ik ook wel benieuwd wat voor tapasssssss ;)

18

Wow.. druk weekend gehad zo te zien :) Maar ze zien er zeer geslaagd uit. De bol met strik vind ik de mooiste. *gaat ook maar eens naar spuitbussen kijken in de hebshop* ;) Hoe heb je het rood van de bol zo mooi gekregen trouwens?

Mijn taarten enzo =) *klik*

19

Je hebt goed je best gedaan en het zal ontgetwijfeld een succes avond geworden zijn met deze mooie en lekkere taarten!!

Enne gefeliciteerd uiteraard!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

20

jee wat een boel! Mooie taarten!

Wat een productie!!!
Heb je die randjes aan de onderkant van het bolletje met de sugarshaper gedaan??Ik heb dat n.l ook altijd,dat het zo droog en kruimelig lijkt!!!Snap ook niet hoe dat kan!!

22

wow wat een prachtige productie afgelopen weekend! Super!

Groetjes Tweety!

23

Wat een leuke taarten.... en lekker!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

24

Darlene Visser schreef:

Wat een productie!!!
Heb je die randjes aan de onderkant van het bolletje met de sugarshaper gedaan??Ik heb dat n.l ook altijd,dat het zo droog en kruimelig lijkt!!!Snap ook niet hoe dat kan!!

Ja inderdaad ! Ik weet ook (nog) niet, wat ik er tegen kan doen. Misschien heeft iemand een tip?!

Groet, Jolanda

25

smarianne schreef:

Petje af! Ben ik ook wel benieuwd wat voor tapasssssss ;)

Gekozen voor een Oosterse kippensoep (waarvoor ik inmiddels 15 verzoeken om het recept heb ontvangen), empanade (brood) met chorizo, curry kokosballetjes, pincho van stokbrood/serranoham/gerookte zalm/ei/may/garnaal, gehaktballetjes en cocktailsat

Groet, Jolanda