1

Onderwerp: Cinneke stelt zich voor

He hoi hallo,

Ik heb al vaak op de site gekeken de laatste tijd. En besloot vandaag (nadat ik vanmorgen 2 taarten had afgemaakt en vanmiddag een feestje voor mijn (oudste) zoontje Demian had gegeven) me toch maar eens te registreren en mee te denken, lezen, schrijven aan het forum.

Maar ik zou me voorstellen zei ik:
Ik ben Cinneke (eigenlijk Cindy), 27 jaar, getrouwd en moeder van 3 kids. Mijn oudste is dus een zoon en heet Demian. En dan heb ik nog mijn twee prinsesjes, Francine (wordt in juli 3) en Britt (wordt in april 1). O ja, en mijn man (haha, zou hem haast vergeten in al die drukte)... Hij is 28 en heet Tim. Op bakgebied is er van hem niet veel te vertellen, maar hij is een lieve, zorgzame man en hij helpt veel. En als ik taart ga bakken, houdt hij de kinderen in het gareel. Meestal bak ik trouwens al ze naar bed zijn of gaan, dan kan ik mijn hoofd erbij houden, want dat lukt me niet met een prinsje en twee prinsesjes die constant "mama-mama-mama" roepen.

Zo en nu ga ik even kijken of ik ergens mijn fotootjes van de taarten van vandaag kwijt kan op dit forum, zodat jullie ook een mening kunnen geven.

Wel wil ik hierbij aangeven dat ik een echte beginneling ben...

Groetjes,
Cinneke

Re: Cinneke stelt zich voor

Hoi Cindy, welkom op het forum, ik bak meestal overdag de taart en bewerk hem ook savonds en ook mijn man houd dan de kids in het gareel......haha maar ja die mannen weten vaak ook wel dat het bakken voor hun vaak ook betekend proeven....haha en dat vinden ze vaak niet erg!!! Leuk onze dochter word ook  1 jaar in april!  Ben benieuwd naar wat je allemaal al hebt gemaakt!

Anke

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

3

welkom op dit gezellige forum. Ik doe het gewoon wanneer ik de tijd heb. En zoonlief staat te "helpen". Net 3 jaar.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Ha ha nou beginneling of niet iedereen is hier welkom hoor!

iedereen heeft toch weer zijn eigen orrigionele ideeen.

welkom bij de club en heel veel bakplezier gewenst!
je hoeft in iedergeval niet bang te zijn dat je met het oefenmateriaal blijft zitten met drie kids is het op voor je het af hebt ha ha.

groet,
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Welkom!!
Zo zijn wij ook begonnen,
maar meer en meer leer je veel met lezen op het forum!!

Veel bakplezier!!
Groetjes Marlies.

6

Hoi Cindy

Leuk verhaaltje heb je geschreven, klinkt als een gezellige boel bij jou thuis!
Leuk dat je je geregistreerd hebt en ook ik hoop veel van je te zien!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3