Onderwerp: Cinneke stelt zich voor
He hoi hallo,
Ik heb al vaak op de site gekeken de laatste tijd. En besloot vandaag (nadat ik vanmorgen 2 taarten had afgemaakt en vanmiddag een feestje voor mijn (oudste) zoontje Demian had gegeven) me toch maar eens te registreren en mee te denken, lezen, schrijven aan het forum.
Maar ik zou me voorstellen zei ik:
Ik ben Cinneke (eigenlijk Cindy), 27 jaar, getrouwd en moeder van 3 kids. Mijn oudste is dus een zoon en heet Demian. En dan heb ik nog mijn twee prinsesjes, Francine (wordt in juli 3) en Britt (wordt in april 1). O ja, en mijn man (haha, zou hem haast vergeten in al die drukte)... Hij is 28 en heet Tim. Op bakgebied is er van hem niet veel te vertellen, maar hij is een lieve, zorgzame man en hij helpt veel. En als ik taart ga bakken, houdt hij de kinderen in het gareel. Meestal bak ik trouwens al ze naar bed zijn of gaan, dan kan ik mijn hoofd erbij houden, want dat lukt me niet met een prinsje en twee prinsesjes die constant "mama-mama-mama" roepen.
Zo en nu ga ik even kijken of ik ergens mijn fotootjes van de taarten van vandaag kwijt kan op dit forum, zodat jullie ook een mening kunnen geven.
Wel wil ik hierbij aangeven dat ik een echte beginneling ben...
Groetjes,
Cinneke