Onderwerp: Mijn grrrrrr... kasteeltaart!
Deze taart voor de verjaardag van Hannah het buurmeisje van 4 was de eerste waarvan ik echt woest ben geworden en de neiging kreeg om 'm op zijn kop in de kliko te gooien....
Tot en met het landschap ging alles goed en zelfs wel van een leien dakje, maar toen... Het kasteeltje is een vierkant gesneden rond taartje, mooi hoog, 3x gevuld, afgesmeerd en bekleed. Netjes op een kartonnetje gezet, 4 maisprikkers in het landschap als fundament. Om de een of andere reden hing het kasteeltje toch al meteen wat achterover... 
Toen de torentjes! Het leek mij leuk om de voorste 2 als een soort balkonnetjes aan het kasteeltje te hangen, maar 10 cocktailprikkers later en langzaam steeds maar weer eraf zakkende torens was dat toch geen goed idee meer, maar er was geen weg terug meer...
Ik heb geprobeerd om de boel te ondersteunen met 2 chocoladesticks die in de taart weer op maisprikkers rusten, dat leek even een goed idee, maar weer zakten langzaam de torens schuiner en schuiner...
In decoreren had ik zo langzamerhand al helemaal geen zin meer, dus ik ben met pijn in mijn buik en 2 schuursponsjes onder de balkontorentjes grommend naar bed gegaan nadat ik eerst nog mijn potje minizilverballetjes had omgegooid 
Na een onrustige nacht vol instortende kasteelruines werd ik om half 7 wakker, om 7 uur kon ik het niet meer uithouden en ben ik met lood in de schoenen de trap afgestommeld... en hij leefde nog, wonder boven wonder...
Dat gaf me toch weer wat moed en toen heb ik 'm dus toch maar af gemaakt, in plaats van bij de buren aan te bellen om te zeggen dat ze toch maar naar de vlaaienboer moesten...
Ik hoorde na een poosje dat de buren ook wakker waren en toen de taart klaar was, dacht ik "Weg ermee en garantie tot aan de voordeur....".
Gelukkig zei Hannah direct:
"O die wilde ik precies....."
"Alleen die witte bloemetjes hadden niet gemoeten, alles moest roze.."
" En die spijkertjes kun je ook niet eten" (dat waren dus de &^$Y*$-zilverpareltjes in de rode bloemetjes).
Gelukkig had ik als extra verrassing voor Hannah de biscuit roze gemaakt
De boel is gevuld met BBR met manderijntjes, jam met een knisperchocolaagje en frambozensaromaslagroomkwark
Nou hier komt het 'rampenplan', jullie kunnen uitbarsten in alle bemoedigende complimentjes

En nog 1 van de zijkant waar het achterover hangen heel duidelijk is, wie tips heeft is van harte welkom!

Uit pure pesterij zijn de balkonnetjes de hele dag bij de buren er dus gewoon aan blijven hangen zonder schuursponsondersteuning....
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"