Onderwerp: Sweet love ...
Een valentijnstaartje voor mn collegaatje Patricia en haar man Marc. Hij is niet verzot op marsepein en botercr
*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sweet love ...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een valentijnstaartje voor mn collegaatje Patricia en haar man Marc. Hij is niet verzot op marsepein en botercr
Aah echt een gave taart! Super leuk 
Ik weet het niet Karine, maar ik vind hem helemaal mooi! Ik heb nog geen ervaring met Icing...
Greetz Miranda
oohhhhh die is mooi!!! wel erg jammer van die icing... ben je dan zo druk mee geweest 
Hij ziet er prachtig uit.....
Jammer dat het is gaan smelten....tja....probleem weet ik ook niet op te lossen....
Vind het een hele leuke taart. Ziet er (op deze foto) perfect uit.
wat zonde dat hij er de volgende dag niet meer zo eruit zag als op de foto zeg. Vind hem heel erg mooi
Vind de taart erg mooi.
Jammer van de icing (ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niet van advies dienen). Op deze foto is het echt een prachtig taartje. Ik vind de bovenkant helemaal vol met roosjes supermooi, ga ik even opslaan....
mooi! jammer van de icing, geen idee hoe dat kan.
Jeetje, wat een prachtige taart!! Jammer van het smelten!
Dat kartonnetje vergeten is mij ook overkomen. Dat gebeurt dus geen tweede keer! Ik vind je taart werkelijk schitterend. Heel mooi uitgevoerd!
heel erg mooi! wel jammer dat het is gaan smelten... ik weet ook niet hoe datkan komen
is er misschien water ofzo op gelekt?
Balen van je icing :-(((((( Ik gok er op dat het te vochtig is in de koelkast en dat het daardoor is gaan smelten. Hij ziet er zo wel errrug lekker uit zeg!! En heel mooi die pijl er door en de letters maken het af!!
Dorieke
Een hele mooie taart.
Jammer van je icing,
Groetjes Marlies.
Ow wat een schatje, vind m heel leuk!
Wat raar van de icing trouwens.
Wat een beauty!
En wat balen van je icing. Icing hoort bestand te zijn tegen je koelkast wellicht heeft het te maken met het feit dat je het op ganache hebt gespoten (condens of iets deregelijks??)
Hij ziet er op de foto erg mooi uit. Was je collega er uiteindelijk blij mee. Dat is, naast je eigen trots, wel net zo belangrijk.
mooi!!! echt heel erg mooi!
Bedankt voor het zoeken naar de oorzaak van mijn probleem. Het ligt dus waarschijnlijk aan het vocht (maar of die van ganache of koelkast kwam zoek ik nog wel eens uit met wat proeftaartjes)
Mn collega vond hem alvast mooi (het ideetje van die pijl heb ik eens gezien bij Lara)maar ze had hem natuurlijk niet voordien gezien
Heel chique!!
Misschien door de warmte nog van de ganache?
Hij ziet er op de foto in ieder geval prachtig uit! Gelukkig hebben we de foto's nog;-)
Zo op de foto is het een super taart
, wat jammer van de icing. Hopelijk is het wel een beetje decoratief doorgelopen? Dan valt het niet eens op
.
Oh wat een leuk taartje.......super met die pijl en die letters........oh hij is voor mij zie ik, mijn letters zijn ook MP 
en een kartonnetje is niet nodig, zet je taart op een omgekeerde schaal met platte bodem, iets kleiner dan je taart (met dank aan de oscartaart van Rudolph) dat werkt super en is ook makkelijk om de druipers aan de onderkant weg te werken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sweet love ...