1

Onderwerp: Sweet love ...

Een valentijnstaartje voor mn collegaatje Patricia en haar man Marc. Hij is niet verzot op marsepein en botercr

2

Re: Sweet love ...

Aah echt een gave taart! Super leuk :D

3

Ik weet het niet Karine, maar ik vind hem helemaal mooi! Ik heb nog geen ervaring met Icing...

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

4

oohhhhh die is mooi!!! wel erg jammer van die icing... ben je dan zo druk mee geweest :(

5

Hij ziet er prachtig uit.....

Jammer dat het is gaan smelten....tja....probleem weet ik ook niet op te lossen....

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Wat een leuke taart! Heel erg mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

7

Vind het een hele leuke taart. Ziet er (op deze foto) perfect uit.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

8

wat zonde dat hij er de volgende dag niet meer zo eruit zag als op de foto zeg. Vind hem heel erg mooi

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

9

Vind de taart erg mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Jammer van de icing (ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niet van advies dienen). Op deze foto is het echt een prachtig taartje. Ik vind de bovenkant helemaal vol met roosjes supermooi, ga ik even opslaan....

Groet, Jolanda

11

mooi! jammer van de icing, geen idee hoe dat kan.

12

Jeetje, wat een prachtige taart!! Jammer van het smelten!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Dat kartonnetje vergeten is mij ook overkomen. Dat gebeurt dus geen tweede keer! Ik vind je taart werkelijk schitterend. Heel mooi uitgevoerd!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

14

heel erg mooi! wel jammer dat het is gaan smelten...  ik weet ook niet hoe datkan komen :S  is er misschien water ofzo op gelekt?

15

Balen van je icing :-(((((( Ik gok er op dat het te vochtig is in de koelkast en dat het daardoor is gaan smelten. Hij ziet er zo wel errrug lekker uit zeg!! En heel mooi die pijl er door en de letters maken het af!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

16

Een hele mooie taart.
Jammer van je icing,

Groetjes Marlies.

17

Ow wat een schatje, vind m heel leuk!
Wat raar van de icing trouwens.

18 Laatst bewerkt door riteke (15-02-2008 19:25)

Wat een beauty! :D  En wat balen van je icing. Icing hoort bestand te zijn tegen je koelkast wellicht heeft het te maken met het feit dat je het op ganache hebt gespoten (condens of iets deregelijks??)

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

19

Hij ziet er op de foto erg mooi uit. Was je collega er uiteindelijk blij mee. Dat is, naast je eigen trots, wel net zo belangrijk.

20

mooi!!! echt heel erg mooi!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

21

Bedankt voor het zoeken naar de oorzaak van mijn probleem. Het ligt dus waarschijnlijk aan het vocht (maar of die van ganache of koelkast kwam zoek ik nog wel eens uit met wat proeftaartjes)
Mn collega vond hem alvast mooi (het ideetje van die pijl heb ik eens gezien bij Lara)maar ze had hem natuurlijk niet voordien gezien

22

Heel chique!!

23

Misschien door de warmte nog van de ganache?

Hij ziet er op de foto in ieder geval prachtig uit! Gelukkig hebben we de foto's nog;-)

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

24

Zo op de foto is het een super taart :Y, wat jammer van de icing. Hopelijk is het wel een beetje decoratief doorgelopen? Dan valt het niet eens op :).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

25

Oh wat een leuk taartje.......super met die pijl en die letters........oh hij is voor mij zie ik, mijn letters zijn ook MP :lol:
en een kartonnetje is niet nodig, zet je taart op een omgekeerde schaal met platte bodem, iets kleiner dan je taart (met dank aan de oscartaart van Rudolph) dat werkt super en is ook makkelijk om de druipers aan de onderkant weg te werken

Alles goed???? nee 3 fout