Onderwerp: Citotoets CC
Morgen de laatste citotoets en omdat de hele klas zijn uiterste best heeft gedaan mag er wel wat lekkers komen.......Hier en daar nog een restje poedersuiker zag ik maar ze zullen er niet minder lekker door zijn.
Gr. Fatima
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Morgen de laatste citotoets en omdat de hele klas zijn uiterste best heeft gedaan mag er wel wat lekkers komen.......Hier en daar nog een restje poedersuiker zag ik maar ze zullen er niet minder lekker door zijn.
Gr. Fatima
geweldig! Zulke cuppies had ik ook wel gewild naar de cito toets
Snif, ik mocht alleen maar kauwgom en lolly's mee naar de CITO...gelukkig niet minder om gescoord toen haha. Denk dat ik veel te afgeleid zou zijn van cupcakes
Wat een leuk idee om dat mee te nemen zeg.
Leuke cup cake's
Mooi gemaakt. Mag ik ook nog een toets doen?
Wat lief van jou dat je voor iedereen zo'n mooi cakeje hebt gemaakt!!
Aaaah, wat lief!!! Dat zal op prijs worden gesteld!!!
groetjes,
dorieke
Wat leuk om ze dat te geven na de toetsen,hebben ze allemaal wel verdiend na dat harde werken!!!!
Heel erg leuk, mijn dochter heeft vandaag de laatste Cito gemaakt!!
Blij dat ze was vanmiddag!!
Groetjes Marlies.
echt super lief en leuk!
Wat een ontzettend lief gebaar van je.... En inderdaad waar was je toen ik mijn cito had????
Vanmorgen heeft mijn dochter de cup cakes mee naar school genomen en direct na de laatste toets vroeg de klas of ze nu de cakejes mochten. Ze vonden ze heel lekker en natuurlijk kregen de andere juffen en meesters ook een cakeje want zij hebben hun klas toch maar rustig moeten houden de laatste 3 ochtenden. Hele leuke reacties gehad dus het werd wel gewaardeerd.
Gr. Fatima
Enig idee...
Mijn dochter was blij dat de toets voorbij was...wat een inspanning en zenuwen...ze is nu helemaal moe...arm kind!!!
Leuk gedaan! Voor mijn jongste dochter zit de CITO er ook op (= is volgens haar beter dan gewoon leren, want als ze klaar zijn met de CITO mogen ze gaan tekenen). Hier helaas zonder cupcakes.... Dat wordt in het weekend zoete broodjes bakken.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren