1

Onderwerp: Citotoets CC

Morgen de laatste citotoets en omdat de hele klas zijn uiterste best heeft gedaan mag er wel wat lekkers komen.......Hier en daar nog een restje poedersuiker zag ik maar ze zullen er niet minder lekker door zijn.

http://i210.photobucket.com/albums/bb298/fatje1966/CC3.jpg

Gr. Fatima

Groetjes Fatima

2

Re: Citotoets CC

:D geweldig! Zulke cuppies had ik ook wel gewild naar de cito toets ;)

3

Wat lief !

Groet, Jolanda

4

Snif, ik mocht alleen maar kauwgom en lolly's mee naar de CITO...gelukkig niet minder om gescoord toen haha. Denk dat ik veel te afgeleid zou zijn van cupcakes ;)

5

Wat een leuk idee om dat mee te nemen zeg.
Leuke cup cake's

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

6

Mooi gemaakt. Mag ik ook nog een toets doen? ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

wat een lief idee zeg!

8

Wat lief van jou dat je voor iedereen zo'n mooi cakeje hebt gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Aaaah, wat lief!!! Dat zal op prijs worden gesteld!!!

groetjes,

dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

Wat leuk om ze dat te geven na de toetsen,hebben ze allemaal wel verdiend na dat harde werken!!!!

11

Heel erg leuk, mijn dochter heeft vandaag de laatste Cito gemaakt!!
Blij dat ze was vanmiddag!!

Groetjes Marlies.

12

Leuk! Echt mooi bedacht ook!

Groetjes Tweety!

13

echt super lief en leuk!

14

Wat een ontzettend lief gebaar van je.... En inderdaad waar was je toen ik mijn cito had???? ;)

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

15

Vanmorgen heeft mijn dochter de cup cakes mee naar school genomen en direct na de laatste toets vroeg de klas of ze nu de cakejes mochten. Ze vonden ze heel lekker en natuurlijk kregen de andere juffen en meesters ook een cakeje want zij hebben hun klas toch maar rustig moeten houden de laatste 3 ochtenden. Hele leuke reacties gehad dus het werd wel gewaardeerd.
Gr. Fatima

Groetjes Fatima

16

Enig idee...

Mijn dochter was blij dat de toets voorbij was...wat een inspanning en zenuwen...ze is nu helemaal moe...arm kind!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

Wat een superlief idee!!

Je hart fluitsert, luister goed!

18

Leuk gedaan! Voor mijn jongste dochter zit de CITO er ook op (= is volgens haar beter dan gewoon leren, want als ze klaar zijn met de CITO mogen ze gaan tekenen). Hier helaas zonder cupcakes.... Dat wordt in het weekend zoete broodjes bakken.....

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."