Onderwerp: taart voor buurvrouw die van tuinieren houdt..
Gisteren kwam mijn man binnenvallen, en zei: "je weet toch wel dat Ria ( de buurvrouw) morgen jarig is?"
Nee dus....
dus gisterenavond snel nog een biscuit gebakken, en vandaag heel de dag in de keuken gestaan om de taart te maken.
Ze houdt erg van tuinieren, toen wij hier kwamen wonen zat heel onze tuin vol met onkruid, en ze heeft aangeboden dit samen met mij aan te pakken, en ze is al 68 ( morgen 69)!!! daar zijn we heel wat middagjes mee bezig geweest, dus een mooie taart heeft ze wel verdiend.
het is een taart van 26 cm, gevuld met botercreme extra met stukjes bokkepootjes, en gesmolten pure chocolade erop gedruppeld, en 2e laag kersenvlaaivullig ( met eerst een laagje botercreme zodat ie niet "doorlekt")
Ik ga m morgenvroeg geven, en ben wel benieuwd..
Ben best wel trots op m'n taartje, zeker omdat ik het nu pas net een maand doe... 
m'n man vind t echter net een begrafenistaartje, met dat schepje en dat zand... EN BEDANKT! 

nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com
GEEN begrafenistaart!
(ff met z'n gezichtje langs het granol) die van mij zei gister (nadat ik trots mijn hoge taarten liet zien) je moet ze niet zo hoog maken, dan kan je geen normale stukken snijden.....ja schat, hou jij je maar met jouw hobby bezig (de afstandsbediening en hoe kan ik zoveel mogelijk netten in 1 minuut zien) en ik met de mijne