1

Onderwerp: taart voor buurvrouw die van tuinieren houdt..

Gisteren kwam mijn man binnenvallen, en zei: "je weet toch wel dat Ria ( de buurvrouw) morgen jarig is?"
Nee dus....
dus gisterenavond snel nog een biscuit gebakken, en vandaag heel de dag in de keuken gestaan om de taart te maken.
Ze houdt erg van tuinieren, toen wij hier kwamen wonen zat heel onze tuin vol met onkruid, en ze heeft aangeboden dit samen met mij aan te pakken, en ze is al 68 ( morgen 69)!!! daar zijn we heel wat middagjes mee bezig geweest, dus een mooie taart heeft ze wel verdiend.
het is een taart van 26 cm, gevuld met botercreme extra met stukjes bokkepootjes, en gesmolten pure chocolade erop gedruppeld, en 2e laag kersenvlaaivullig ( met eerst een laagje botercreme zodat ie niet "doorlekt")
Ik ga m morgenvroeg geven, en ben wel benieuwd..

Ben best wel trots op m'n taartje, zeker omdat ik het nu pas net een maand doe... :)

m'n man vind t echter net een begrafenistaartje, met dat schepje en dat zand... EN BEDANKT! ;)

http://85.17.225.32/183800001-183850000/183800501-183800600/183800511_5_pSqr.jpeg

http://85.17.225.32/183800001-183850000/183800501-183800600/183800510_5_m7lW.jpeg

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

2

Re: taart voor buurvrouw die van tuinieren houdt..

Wat een lieve buurvrouw heb je dan. En die verdient zeker zo`n mooie taart

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3 Laatst bewerkt door merlette (09-02-2008 20:20)

Nee joh, absoluut geen begrafenistaart. Ik vind het juist een vrolijke taart met dat geel en die kleurige bloemetjes. Hij is erg leuk gedaan en mooi strak.

4

Pas een maand??? Ik vind het resultaat heel erg mooi: heel mooi strak, leuk afgewerkt met die bloemen aan de zijkant en dan ook nog een boetseersel. Letters niet zomaar, nee hoor funky en in het zilver. Ik denk, dat jouw buurvrouw morgen blij verrast is.

Groet, Jolanda

5

ik vind em prachtig!

6

L

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

7

Nee geen begrafenistaartje. die zijn grijs en zwart en dan met witte bloemen.
Deze niet hoor. Goed gedaan.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

8

Wat een leuk taart zeg! heel leuk gemaakt! Ben benieuwd wat ze ervan vindt!

Groetjes Tweety!

9

Een hele mooie frisse taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

wat ene lieve buuf zeg dat verdiend zeker een leuk taartje en ik vind het helemaaal geen begravenis taartje!

11

Mooie strakke taart!

12

Op een begrafenistaart zet je zelden "Gefeliciteerd"...hij is juist lekker vrolijk!

Je hart fluitsert, luister goed!

13

Nee joh, dit is zeker geen begrafenistaart. Hij is schitterend!

14

Neeeee!!! :nooo GEEN begrafenistaart!
Hij is juist supervrolijk met dat geel en die bloemen!!
Mooie zilveren letters erop en je schepje met zand vind ik ook SUPER! Erg orgineel!
Dus; SUPER gedaan!!! :thumb:

15

En en en wat vond ze ervan...ik vind hem geweldig!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

16

Een prachtige taart voor iemand die graag in de tuin werkt. En wat zijn het toch een mooie letters!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

17 Laatst bewerkt door lune (10-02-2008 13:36)

mannen :grr: (ff met z'n gezichtje langs het granol) die van mij zei gister (nadat ik trots mijn hoge taarten liet zien) je moet ze niet zo hoog maken, dan kan je geen normale stukken snijden.....ja schat, hou jij je maar met jouw hobby bezig (de afstandsbediening en hoe kan ik zoveel mogelijk netten in 1 minuut zien) en ik met de mijne

Het is een superleuke vrolijke taart geworden en je kan nergens aan zien dat je maar pas bezig bent, super strak, nette letters mooie blommen :thumb:

Irma schreef:

Op een begrafenistaart zet je zelden "Gefeliciteerd"...hij is juist lekker vrolijk!

ik heb nog een paar schoonouders waarbij.............

Alles goed???? nee 3 fout

18

Jol321 schreef:

Pas een maand??? Ik vind het resultaat heel erg mooi: heel mooi strak, leuk afgewerkt met die bloemen aan de zijkant en dan ook nog een boetseersel. Letters niet zomaar, nee hoor funky en in het zilver. Ik denk, dat jouw buurvrouw morgen blij verrast is.

Helemaal mee eens!!!!!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

19

Hele mooie bloementaart en de 8erged8e die erbij is.............heb je goed over na d8.
Mooie taart, en mooie kleuren.

Groet van Marianne

20

Neeeeeee, geen begravenis taart...ha ha ha ha ha ha...een hele mooie vrolijke en frisse kleurtjes taart...dat is het..."Mannen!!! die snappen er niets van"...

Je bloemen met randje zijn heeeeel leuk bedacht....S U P E R....

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

21

Deze vind ik nu echt mooi, zo prachtig afgewerkt, leuke rand en heerlijk eenvoudig met dat schopje

je hoort het, ik ben helemaal gewonnen!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

22

Oeeee wat heb je de letters er keurig opgekregen zeg!
En zo netjes bekleed, die bloemetjes op de zijnkant met de steeltjes maken het helemaal geweldig!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !