1

Onderwerp: Stapeltaart Spongebob

3 weken geleden kwam een bestelling binnen via mijn website van iemand uit Amsterdam. Ze wilde graag een geboetseerde spongbob taart en wilde graag zelf langs komen. Ik had toen met haar afgesproken, maar had net die dag een dagworkshop die enorm was uitgelopen. Ik belde haar om te vragen of ze ietsje later wilde komen want er zijn nog mensen hier bezig met workshop. Ze vond het geen probleem. Het was een jong echtpaar waarvan de zoontje 1 werd. Ze had wat foto's uitgeprint van de internet. Ze wilden het huis van spongebob, spongebob moest naast zijn huis zitten. Verder wilde ze graag Patrick en Octo geboetseerd.Ze wilde ook een pad  vanuit het huis van spongebob naar beneden.
De onderste taart is 35 cm, gevuld met chocolade webshopmix met hagelslag. De bovenste taart is 30 cm en gevuld met kersenvlaaienvulling met botercreme van de webshop. Huis van spongebob had ik uit een bevroren kapsel gesneden en twee ikea bollen erboven gezet. De vulling was champangevulling. Dat was speciaal voor hun ouders. Ik vond het hartstikke leuk om te doen en ben hartstikke tevreden met het resultaat. Jammer was ik niet thuis toen het werd opgehaald vanmorgen, ik moest werken.

Dit is het geworden. De zijkanten zijn te zien op mijn website onder geboetseerde
taarten.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4ON4ROOD.jpg

Bedankt voor het kijken!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Stapeltaart Spongebob

wat een eisenpakket. Maar de taart is super geworden!

3

Wat een eisen voor een kindje van 1 (zou het toch niet stiekem de wens van papa/mama zijn.....). Maak je borst maar nat voor de komende jaren, want de kans, dat ze bij je terugkomen is groot ! Leuk gedaan hoor Lies.

Groet, Jolanda

4

parchtige taart!

5

Oh wat supercool! Ik vind Patrick ook helemaal goed geworden.
En spongebob en Octo zin ook al zo goed.
Ja dit is er een om in de favorieten te zetten hoor!

6

Wat een supertaart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Zoo dat zijn nogal een eisen geweest, maar je hebt er een super taart van gemaakt! Echt heel erg gaaf gedaan!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Wat een project zeg...super !!!
Jammer dat het Spongebob betreft :O ...ja taart vind ik GEWELIDIG MOOI !

9

ik vind hem super goed gelukt, maar de ouders zijn zeker sponsbob fan, want anders wil je niet specifiek die dingen. zeker niet voor een kindje dat 1 wordt.
Een taart om trots op te zijn. Ben benieuwd wat voor opdrachten je nog meer gaat krijgen.
Groetjes Sylvia

Groetjes Sylvia
een dag niet gebakken, is een dag niet geleefd.

10

Tjee, wat een supertaart. Volgens mij heb je alle wensen van de bestellers tot volle tevredenheid ingewilligd! Wat een geweldige boetseersels!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

11

Wat een supertaart! Heel mooi geworden :Y. Ik moet voor volgende week een spongebob taart maken voor mijn

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

12

wat een onwijze taart is dit geworden zeg....echt heeeeeel knap geboetseerd...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

13

WAUW....
Wat een PRACHTIGE taart!!

Groetjes Marlies.

14

Ach ja, als je kindje 1 wordt is dat wel heel speciaal vanzelf. Daar mede door ben ik ook aan de taart geslagen. Mijn zoontje wordt volgende maand 1 en ik ga zelluf maken. Maar niet zo'n fantastische geboetseerde denk ik want ik denk niet dat dat mijn ding wordt.
Hij is pr8ig. Zie ik het huis van Spongebob ook es want ik had geen idee hoe die dr uit zag. Zit kindje van 1 al voor Spongebob vroeg ik me nou af....mijn zoontje vind ff barbapapa leuk en sinds kort de teletubbies.

Groet van Marianne

15

Harstikke goed gelukt!!

groetjes francisca

16

Dat is weer eens wat anders dan de 'gewone' spongebob. Hij zou zo op nickelodeon terrrecht kunnen ...is h

17

WAUWIE.....wat een pracht van een taart....

Ja ja....die ouders weten wel wat ze willen h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

weer zo'n prachtige taart !

19

Oh wat een gave taart.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

20

Hier moest ik echt voor inloggen!

Jeetje Lies, wat een prachtige taart.... :thumb:  helemaal top!

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

21

Wat een geweldig originele taart!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22

Wauw :) Ik vind 'm echt enorm goed gelukt. Vooral de geboetseerde figuurtjes lijken gewoon echt heel erg goed!

Mijn taarten enzo =) *klik*

23

zo he super zeg!!!! die gezichtsuitdrukkingen zijn echt helemaal goed!!!

24

Wat een ontzettende leuke, originele en knappe taart!! Wat een werk zit hierin zeg!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

25

Wel veel eisen, maar dat maakt het dan ook wel weer makkelijkerder vind ik. Hoef je niet zo na te denken wat er op moet. Maar des te moeilijker want ze hebben eisen.
Goed gelukt hoor. Knap gedaan.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.