Onderwerp: Stapeltaart Spongebob
3 weken geleden kwam een bestelling binnen via mijn website van iemand uit Amsterdam. Ze wilde graag een geboetseerde spongbob taart en wilde graag zelf langs komen. Ik had toen met haar afgesproken, maar had net die dag een dagworkshop die enorm was uitgelopen. Ik belde haar om te vragen of ze ietsje later wilde komen want er zijn nog mensen hier bezig met workshop. Ze vond het geen probleem. Het was een jong echtpaar waarvan de zoontje 1 werd. Ze had wat foto's uitgeprint van de internet. Ze wilden het huis van spongebob, spongebob moest naast zijn huis zitten. Verder wilde ze graag Patrick en Octo geboetseerd.Ze wilde ook een pad vanuit het huis van spongebob naar beneden.
De onderste taart is 35 cm, gevuld met chocolade webshopmix met hagelslag. De bovenste taart is 30 cm en gevuld met kersenvlaaienvulling met botercreme van de webshop. Huis van spongebob had ik uit een bevroren kapsel gesneden en twee ikea bollen erboven gezet. De vulling was champangevulling. Dat was speciaal voor hun ouders. Ik vond het hartstikke leuk om te doen en ben hartstikke tevreden met het resultaat. Jammer was ik niet thuis toen het werd opgehaald vanmorgen, ik moest werken.
Dit is het geworden. De zijkanten zijn te zien op mijn website onder geboetseerde
taarten.
Bedankt voor het kijken!
...ja taart vind ik GEWELIDIG MOOI !
. Ik moet voor volgende week een spongebob taart maken voor mijn
helemaal top!
Ik vind 'm echt enorm goed gelukt. Vooral de geboetseerde figuurtjes lijken gewoon echt heel erg goed!