Onderwerp: Wat puzzelen als beginner
Hallo iedereen,
Nadat mijn spulletjes al een tijdje in de kast lagen en ik al een tijdje mee kijk op het forum toch de stoute schoenen aangetrokken. Ik wilde eerst wachten tot een workshop die ik volgende week ga volgen, maar toch begonnen.
Ik moet zeggen heb bewondering voor al die mooie taarten hier. Moed zakte me echt in de schoenen.
Bij het bakken op de tijd die aangegeven stond bleef mijn taart nog zacht van binnen, dus maar langer en langer in de oven. Mijn deeg was trouwens ook enorm plakkerig, klopt dit? Was biscuitdeeg, maar leken wel gesmolten spekjes.
Toen zou ik dapper gaan boetseren, maar dit viel me echt ontzettend vies tegen, dus voorlopig het boetseren, maar even aan de kant gezet.
Toen kwam het bekleden van de taart..nou mijn fondant plakte of steeds op het aanrecht, ook na bussen vol poedersuiker en bij het optillen scheurde het steeds. Wonder boven wonder zit het er nu wel op, maar nog niet tevreden, maar hopelijk komt dat ooit eens.
Om een lang verhaal, iets korter te maken...Mijn geboetseerde knorretje, die eigenlijk beter de grote vriendelijke knorretje kan heten (als van de gvr) haalt de taart denk ik niet. Dus wil gaan proberen om te puzzelen.
Wie heeft er voor een beginner en een niet hele erge creatieveling een goed plaatje om mee te beginnen..!
Alvast heel erg bedankt!