1

Onderwerp: Carrot Cake

http://i28.tinypic.com/z8t8i.jpg

http://i28.tinypic.com/vevex.jpg

Met roomkaas aangemaakt met botercr

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

2

Re: Carrot Cake

Mmmmmm! 't Is nog vroeg maar als je dit ziet zou je haast......;)

3

Pepper schreef:

Mwoh.. ik zou gerust een puntje nemen (ben de hele nacht wakker geweest), ware het niet dat hij op is. Ik zal een virtueel stuk taart aan je doorstralen :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

ooo wat ziet ie heerlijk uit ... myummy!

Groetjes Tweety!

MMMM lekker!!!Heb er laatst ook 1 gemaakt,en die was ook zo maar op,hoe kan dat nou??

6

Sir Kneighf schreef:
Pepper schreef:

Mwoh.. ik zou gerust een puntje nemen (ben de hele nacht wakker geweest), ware het niet dat hij op is. Ik zal een virtueel stuk taart aan je doorstralen :lol:

Doe mij er dan ook maar eentje, ik zit net aan de koffie...Hij ziet er geweldig uit!

Welke verhouding roomkaas/mix gebruik jij? Ik heb het laatst ook eens gemaakt maar dat werd een beetje een slappe boel, niet zoals jij dat hebt op de foto....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Oq lekker zeg !!!! Die moet ik toch ook eens gaan maken, dan moet ik gelijk aan
onze fantastische vakanties in Canada denken.............jammie

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

8

Oh wat ziet ie er lekker uit zeg. Ik ben helemala weg van worteltjestaart. Ik vraag me wel af hoe jou taart zo hoog is geworden. Bij mij blijven het toch altijd wel plattere taarten, en wat massief. de jouwe lijkt ook nog iet luchtigs te hebben.
Welk recept heb je gebruikt?

9

Jaa, oh jummie! Dit kan ik dus altijd wel eten h

10

Ooo lekker lekker!! Ik maak ook regelmatig deze vulling en die is inderdaad :9 :9

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Ziet er erg smakelijk uit,heb het alleen zelf nog niet gemaakt,maar wie weet!

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Ziet er heerlijk uit! Heb je een receptje?

13

wat lekker zeg, heb je er het recept van?
en ben ik nou de enige die gelijk aan die 'komt een konijn bij de bakker... vies he...' mop moet denken?

greetings, Natas

14

Jozien schreef:
Sir Kneighf schreef:
Pepper schreef:

Doe mij er dan ook maar eentje, ik zit net aan de koffie...Hij ziet er geweldig uit!

Welke verhouding roomkaas/mix gebruik jij? Ik heb het laatst ook eens gemaakt maar dat werd een beetje een slappe boel, niet zoals jij dat hebt op de foto....

Vooruit, voor jou ook een puntje dan :lol:
Voor de topping gebruik ik 50 gram poedersuiker, 50 gram botercr

15 Laatst bewerkt door Sir Kneighf (06-02-2008 20:13)

Babs schreef:

Oh wat ziet ie er lekker uit zeg. Ik ben helemala weg van worteltjestaart. Ik vraag me wel af hoe jou taart zo hoog is geworden. Bij mij blijven het toch altijd wel plattere taarten, en wat massief. de jouwe lijkt ook nog iet luchtigs te hebben.
Welk recept heb je gebruikt?

Ik heb het recept van deze site, en er later zelf aanpassingen in gemaakt.
Zonder aanpassingen werd hij ook ongeveer deze hoogte, ik bak ze altijd in een bakvorm van 20 cm doorsnede :)
Het recept komt van corinne!

16

Moet ik toch echt ook eens maken ziet er wel heel :P :P :P uit!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

17 Laatst bewerkt door aggie (06-02-2008 20:24)

ziet er lekker uit.... ik heb alleen geen flauw idee hoe die smaakt maar aan de reacties te horen/zien moet ie erg lekker zijn

gr agnes

18

Die ziet er erg lekker uit! Mooi hoog ook!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

19

:9 !!!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

20

:9

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

21

Yummie!
ziet er cool uit zo hoog :D

22

Natascha schreef:

wat lekker zeg, heb je er het recept van?
en ben ik nou de enige die gelijk aan die 'komt een konijn bij de bakker... vies he...' mop moet denken?

Hahaha, vast niet, dat beeld roept het ook wel een beetje op als je het over worteltjestaart hebt. Daarom noem ik het ook altijd carrot cake :lol:
Maar ik zou het gewoon eens proberen, het smaakt echt super.

23

Ga ik me es in verdiepen. Vroeg me echt af wat dat nou weer was, carrot cake. Heb je mijn vraag ook al beantwoord van de mascarpone? Is dat ook kaas?

Groet van Marianne

24

smarianne schreef:

Ga ik me es in verdiepen. Vroeg me echt af wat dat nou weer was, carrot cake. Heb je mijn vraag ook al beantwoord van de mascarpone? Is dat ook kaas?

Groet van Marianne

Ik kan het je alleen maar aanraden!
Welke vraag bedoel je precies? Bedoel je misschien die in het topic met slingertaartje?
Maar mascarpone is in ieder geval inderdaad kaas, maar niet zoals de blokjes kaas met een vlaggetje erin hoor :D
Het is heel lekker romig en heeft opgeklopt met de botercr

25

sir kneighf schreef:

Het recept komt van corinne!

Lekker he!!!!! Leuk dat mijn recept is gebruikt en dat hij er zo super mooi uit ziet!!!! leuk leuk leuk
groet corinne

moet er ook weer eentje bakken vandaag en maandag en dinsdag

Groet Corinne