Onderwerp: Carrot Cake

Met roomkaas aangemaakt met botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Carrot Cake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Met roomkaas aangemaakt met botercr
Mmmmmm! 't Is nog vroeg maar als je dit ziet zou je haast......;)
Mmmmmm! 't Is nog vroeg maar als je dit ziet zou je haast......;)
Mwoh.. ik zou gerust een puntje nemen (ben de hele nacht wakker geweest), ware het niet dat hij op is. Ik zal een virtueel stuk taart aan je doorstralen 
MMMM lekker!!!Heb er laatst ook 1 gemaakt,en die was ook zo maar op,hoe kan dat nou??
Pepper schreef:Mmmmmm! 't Is nog vroeg maar als je dit ziet zou je haast......;)
Mwoh.. ik zou gerust een puntje nemen (ben de hele nacht wakker geweest), ware het niet dat hij op is. Ik zal een virtueel stuk taart aan je doorstralen
Doe mij er dan ook maar eentje, ik zit net aan de koffie...Hij ziet er geweldig uit!
Welke verhouding roomkaas/mix gebruik jij? Ik heb het laatst ook eens gemaakt maar dat werd een beetje een slappe boel, niet zoals jij dat hebt op de foto....
Oq lekker zeg !!!! Die moet ik toch ook eens gaan maken, dan moet ik gelijk aan
onze fantastische vakanties in Canada denken.............jammie
Oh wat ziet ie er lekker uit zeg. Ik ben helemala weg van worteltjestaart. Ik vraag me wel af hoe jou taart zo hoog is geworden. Bij mij blijven het toch altijd wel plattere taarten, en wat massief. de jouwe lijkt ook nog iet luchtigs te hebben.
Welk recept heb je gebruikt?
Jaa, oh jummie! Dit kan ik dus altijd wel eten h
Ooo lekker lekker!! Ik maak ook regelmatig deze vulling en die is inderdaad

Ziet er erg smakelijk uit,heb het alleen zelf nog niet gemaakt,maar wie weet!
groetjes,Natasja.
Ziet er heerlijk uit! Heb je een receptje?
wat lekker zeg, heb je er het recept van?
en ben ik nou de enige die gelijk aan die 'komt een konijn bij de bakker... vies he...' mop moet denken?
Sir Kneighf schreef:Pepper schreef:Mmmmmm! 't Is nog vroeg maar als je dit ziet zou je haast......;)
Doe mij er dan ook maar eentje, ik zit net aan de koffie...Hij ziet er geweldig uit!
Welke verhouding roomkaas/mix gebruik jij? Ik heb het laatst ook eens gemaakt maar dat werd een beetje een slappe boel, niet zoals jij dat hebt op de foto....
Vooruit, voor jou ook een puntje dan 
Voor de topping gebruik ik 50 gram poedersuiker, 50 gram botercr
Oh wat ziet ie er lekker uit zeg. Ik ben helemala weg van worteltjestaart. Ik vraag me wel af hoe jou taart zo hoog is geworden. Bij mij blijven het toch altijd wel plattere taarten, en wat massief. de jouwe lijkt ook nog iet luchtigs te hebben.
Welk recept heb je gebruikt?
Ik heb het recept van deze site, en er later zelf aanpassingen in gemaakt.
Zonder aanpassingen werd hij ook ongeveer deze hoogte, ik bak ze altijd in een bakvorm van 20 cm doorsnede 
Het recept komt van corinne!
Moet ik toch echt ook eens maken ziet er wel heel
uit!
ziet er lekker uit.... ik heb alleen geen flauw idee hoe die smaakt maar aan de reacties te horen/zien moet ie erg lekker zijn
Die ziet er erg lekker uit! Mooi hoog ook!

Greetz Miranda
wat lekker zeg, heb je er het recept van?
en ben ik nou de enige die gelijk aan die 'komt een konijn bij de bakker... vies he...' mop moet denken?
Hahaha, vast niet, dat beeld roept het ook wel een beetje op als je het over worteltjestaart hebt. Daarom noem ik het ook altijd carrot cake 
Maar ik zou het gewoon eens proberen, het smaakt echt super.
Ga ik me es in verdiepen. Vroeg me echt af wat dat nou weer was, carrot cake. Heb je mijn vraag ook al beantwoord van de mascarpone? Is dat ook kaas?
Groet van Marianne
Ga ik me es in verdiepen. Vroeg me echt af wat dat nou weer was, carrot cake. Heb je mijn vraag ook al beantwoord van de mascarpone? Is dat ook kaas?
Groet van Marianne
Ik kan het je alleen maar aanraden!
Welke vraag bedoel je precies? Bedoel je misschien die in het topic met slingertaartje?
Maar mascarpone is in ieder geval inderdaad kaas, maar niet zoals de blokjes kaas met een vlaggetje erin hoor 
Het is heel lekker romig en heeft opgeklopt met de botercr
Het recept komt van corinne!
Lekker he!!!!! Leuk dat mijn recept is gebruikt en dat hij er zo super mooi uit ziet!!!! leuk leuk leuk
groet corinne
moet er ook weer eentje bakken vandaag en maandag en dinsdag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Carrot Cake