Onderwerp: Boetseer pogingen
Gisteravond en vanavond stond bij mij in het teken van boetseren. Ik kreeg van een collega een vraag voor een spiderman taart. Nu is spiderman niet echt mijn ding en ik had dus geen idee hoe dat aan te pakken behalve een taart met een zwart web. Ik heb dus zitten zoeken naar plaatjes en zitten twijfelen tussen puzzelen of boetseren. Toch maar gekozen voor boetseren. Laptop voor mijn neus met een plaatje en dan maar aan de slag. Ik weet niet zo goed of ik tevreden ben en of het goed gelukt is dus graag jullie eerlijke mening of deze spiderman boetseer pop lijkt en goed genoeg is voor op een opdracht taart. Hij ligt nu nog te drogen 

Ook ben ik aan de stoei gister geweest met het maken van konijn. 1 van winnie de pooh zijn vriendjes. Ik wil er nog meer maken en die vormen tot een leuke verjaardagstaart. Ook hier graag jullie mening:

Ik ben blij dat ik maandag naar wendy ga want heb echt nog een hoop te leren. Toch ben ik verrast hoe leuk ik boetseren wel niet vind. Vroeger met klei vond ik er niets aan maar nu met marsepein heb ik er echt lol in. Nu nog het lijkend zien te krijgen hahaha
Ik vind hetm erg goed gelukt!